on-line с 20.02.06

Арт-блог

01.04.2020, 12:07

Апрель-2020

Прошли дожди, апрель теплеет, Всю ночь — туман, а поутру Весенний воздух точно млеет И мягкой дымкою синеет В далёких просеках в бору. И тихо дремлет бор зелёный, И в серебре лесных озёр Ещё стройней его колонны, Ещё свежее сосен кроны И нежных лиственниц узор! Иван Бунин

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Новости региона

06.04.2020, 10:17

Музеи всей Украины требуют от власти защитить их во время кризиса

Более 300 музейных работников из всех регионов Украины подписались под ...
31.03.2020, 12:55

Херсонці проводять онлайн лекції та майстер-класи

31.03.2020, 12:48

Херсонщина хоче розвивати спа- та велнес-туризм

> Темы > КУЛЬТУРОЛОГИЯ > История барка "Товарищ" > Чи ж повернеться «Товариш» додому?

 

Чи ж повернеться «Товариш» додому?

Херсон. (Григорій Кривець - ДІ НАУ)

Цікавими експонатами поповнився музей Херсонського морського коледжу. Міське товариство філателістів подарувало йому колекцію марок, конвертів, значків і пам'ятних медалей із зображенням вітрильника «Товариш». Оглянувши їх, переконуєшся, що чим чим, а славою це унікальне навчальне судно обділене не було.

- Пишатися крилатим барком, - розповідає кореспондентові ДІНАУ начальник коледжу Володимир Ходаковський, - з повним правом можуть не тільки херсонці. «Товариш» - абсолютний переможець міжнародних регат 1974 та 1976 років, учасник і призер міжнародних гонок найбільших вітрильників світу у 1990, 1992 та 1993 роках. За 44 навігації практику на ньому пройшли 16 тисяч курсантів. На його борту до морської романтики прилучалися юнаки з 20 країн близького і далекого зарубіжжя. Всього ж «Товариш» пройшов під вітрилами більш як 300 тисяч миль.

Цього року уславлений барк має відзначати своє 65-ліття. Та, очевидно, свята з цієї нагоди у Херсоні не буде, бо ж немає анінайменшої надії, що судно зможе скоро повернутися до рідного причалу. Останній його рейс затягнувся аж на три роки. Сподівання, які покладалися на капітальний ремонт ветерана вітрильного флоту у Великобританії, розвіялися після першого ж висновку авторитетних експертів. Виявилося, що на налагодження барка потрібно щонайменше три мільйони доларів. Таких грошей в Україні ніхто не дає, тож і стоїть він на приколі в порту Мідлсборо.

- Торік, - говорить Володимир Ходаковський, - ми пообіцяли потенційним спонсорам і меценатам, що після ремонту вітрильник свій перший рейс присвятить саме їм. Здавалося 6, дуже спокуслива можливість для ділових людей. Проте до Фонду порятунку «Товариша» надійшло лише... 340 гривень. Останнім часом увболівальників за долю багатостраждального барка з'явилася нова надія: а може претенденти на депутатські місця у Верховній Раді захочуть продемонструвати свій патріотизм? Йдеться ж бо про найцінніше, що є у нашій історії - про світове визнання, яке не треба завойовувати заново. «Товариш» - невід'ємна частка тієї слави, що виборювалася українськими мореплавцями з прадавніх часів.

«Наддніпрянська правда».- 47

Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.