on-line с 20.02.06
 

Арт-блог

06.07.2017, 09:14

Июль-2017

Літо гріє купіль в річці: —  Хто купатись? Гей, сюди! — Дибуляють по травичці Гусенята до води. А за ними по стежині, Де кульбаби ронять пух, Йде в легенькій одежині Місяць липень, мов пастух. Він здаля гукає літу, Ще й маха брилем своїм: —  Годі, чуєш, воду гріти! Куштувати мед ходім! Квітнуть липи у долині, Бджоли там, аж цвіт бринить. Був на пасіці я нині — Обіцяли пригостить.— Доганяє липня літо, Щоб успіть на медозбір. Пахне сонцем, пахне цвітом, Пахне медом кожен двір. Т. Коломієць  

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Новости региона

26.07.2017, 14:54

Пісенний розмай «Червоної калини»

26.07.2017, 13:25

Еволюція Next, або Дорогу молодим!

26.07.2017, 13:20

Херсонців запрошують на Вечір кіномистецтв у Лебединому озері

> Карта сайта > Информация > Чистий подих

"Довге життя автомобільної системи кондиціонування" або "зачем нужен очиститель кондиционера для авто?"

Ми перерахуємо кілька простих правил, які допоможуть уникнути великих проблем.

Найпростіше і найголовніше - чистота. Порахуйте, скільки разів за рік ви миєте свій автомобіль? А як часто ви промиваєте радіатори? Мало хто приділяє цьому найважливішому моменту увагу. А даремно. Дорожній бруд, скріплений тополиним пухом, може так забити радіатори вашого автомобіля, що вони абсолютно перестануть пропускати повітряний потік. Не полінуйтеся по весні взяти картонку, розстелити її перед машиною, встати на коліна і з ліхтариком заглянути в повітрозабірні отвори бампера. Досить імовірно, що ви будете здивовані. Не чекайте спеки, усувайте проблему.

Нерідко буває так, що бруду зовні ніби не видно, але насправді він у вигляді стіни з пуху і пилу є між радіатором кондиціонера і радіатором охолодження двигуна. Виявити такий бруд можна за непрямими ознаками. Кондиціонер працює якось не так. Коли ви їдете по трасі - холодить прекрасно. Але варто встати в пробці, кондиціонер не холодить.

Далеко не на всіх машинах радіатори можна промити без розбирання, деколи вони так закриті, що і розгледіти їх ледве вдається. Щоб підібратися до брудних радіаторів, часто доводиться знімати бампер і вентилятори. Якщо ви не хочете займатися цією брудною роботою самостійно - зверніться до майстерні.

Нерідко відмовляє додатковий вентилятор кондиціонера. Це теж порушує відвід тепла від радіаторів. Небезпека бруду і неробочих вентиляторів в тому, що в системі сильно підвищується робочий тиск. Це веде до передчасної поломки компресора кондиціонера. Загальне правило таке: якщо ви відчуваєте, що в пробці кондиціонер гірше холодить - упевніться в чистоті радіаторів, в правильній роботі вентиляторів, або не відкладаючи їдьте до фахівців. До усунення проблеми кондиціонером краще не користуватися.

Обов'язково постійно користуйтеся очисником кондиціонера, шоб забезпечити довгу роботу приладу, а собі - чисте повітря!

Наступна часта причина проблем з кондиціонером в автомобілі - витоку холодоагенту. Хоча б іноді оглядайте трубки, шланги, радіатор і компресор кондиціонера. Якщо ви побачите на них масляні підтікання або запітніння, це тривожний симптом, який свідчить, швидше за все, про витік фреону.

Якщо кондиціонер у вас вийшов з ладу в кінці літа або восени - не відкладайте ремонт до наступної весни, так як у кондиціонера, що довго не працював, кількість болячок збільшується.

Не слухайте всякі дурниці про те, що кондиціонер треба "перезаправити" або "замінити фреон". Вас просто хочуть обдурити. Перша ознака, що з кондиціонером щось не так - він погано холодить. Якщо кондиціонер у вашому автомобілі добре холодить на всіх режимах - нічого "​​перезаправлять" не треба.

2 рази на рік міняйте салонний фільтр, якщо він у вас є. Якщо фільтра немає - раз на 5 років бажано помити випарник кондиціонера.

Не забувайте про систематичне використання очистителя кондиционера та насолоджуйтеся комфортом!