on-line с 20.02.06

Арт-блог

13.05.2015, 09:45

May

Random photo

Voting

???

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Calendar

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

News

01.08.2015, 13:17

Crazzzy Days

13.05.2015, 09:52

den-evropyi-v-hersone---2015

> Topics > CULTURE > It is simple reflection about the culture > Without an erotica - not interestingly?

Без еротики - не цікаво?

Оголені жінки і напівоголені чоловіки — ось хто найчастіше стає героями реклами. Чому рекламісти використовують еротизм і сексизм в рекламі? Які стереотипні образи існують в ній і як впливає реклама на суспільну етику і мораль, вирішили з'ясувати члени регіонального представництва фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні та Білорусі, всеукраїнської громадської організації «Жіночий консорціум України» та обласного центру «Успішна жінка». Вони зібралися разом і провели дискусію.

— Мета цього заходу — привернути увагу широкої громадськості до питань використання стереотипних образів жінок та чоловіків у рекламі, — розповідає координатор програм організації «Жіночий консорціум України» Наталя Точиленкова. — Кожен із нас повинен хоча б раз подивитися на рекламу очима дитини, яка ще зовсім не розуміє, що правильно, а що ні. А навколишня реклама формує певні моделі поведінки, і морального та етичного в цих моделях дуже мало.

В дискусії обговорювалася лише зовнішня реклама. Починати зміни, пояснили організатори заходу, треба саме з неї. Адже якщо телевізор в будь-яку хвилину можна вимкнути, газети не читати, то від щитів, якими всіяне місто, нікуди не подінешся, і хочеш чи ні, дивитися на них все одно доведеться.
Представник Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі в Херсонській та Миколаївській областях Ірина Шаповалова переконана, що такі зустрічі — не марні. Власне з них і повинні розпочинатися зміни у цивілізованому суспільстві.

— Як представник державного органу я дуже задоволена, що зараз в різних областях відбуваються аналогічні заходи, — розповідає Ірина Василівна. — Саме в таких дискусіях можна зрозуміти, як збалансувати інтереси рекламодавців і норми моралі. І не варто скептично дивитися на нашу зустріч: це дуже хороший початок! Завжди зміни до законів виникають як результат суспільної зацікавленості та обговорення. Образ жінки, що дивиться на нас із бігбордів, — стереотипний: вона дуже приваблива та сексуальна, але ж аніякої особистості. От і виходить, що більшість реклами підсвідомо формує відповідне ставлення до жінки реальної: на неї дивляться лише як на об'єкт сексуальних фантазій або ж як на самку, яка має бути красивою і здоровою, щоб давати чоловіку потомство.
Микола Сухомлин, медіа-експерт тендерного інформаційно-аналітичного центру «Крона» з Харкова, зізнався, що вперше з проблемою тендерних стереотипів зіткнувся, коли його дружина влаштовувалася на роботу: «Хто б міг подумати, що в XXI столітті людина не може вважатися хорошим працівником тільки через те, що вона жінка! Жінка не може бути розумною — думає більшість із тих, хто створює рекламу, переносячи зрештою своє стеоретипне бачення на рекламні щити, А вони, в свою чергу, підсвідомо формують знову ж таки стереотипне бачення у людини, що на ці щити дивиться! Виходить якесь зачароване коло!».

Спеціально для дискусії була створена фотовиставка про зовнішню рекламу, яку кожного дня бачать городяни і, зауважте, діти на різних бігбордах та на громадському транспорті. Представник одного з рекламних агентств Херсона Борис Пасечний говорить, що така реклама насправді не тільки не є двигуном прогресу, а віддаляє людину від цивілізації: «Потік подібної рекламної продукції привчає людину не думати, а жити інстинктами. Наприклад, чоловік бачить оголену дівчину. Він хоче заволодіти нею і, відповідно, тим, що вона рекламує. Ну от, мети реклами досягнуто: споживач хоче придбати товар. Але ж якими методами!».
Члени дискусійного клубу переконані, що ситуацію можливо змінити і можна викорінити еротизм та сексизм із реклами. Щоправда, на це знадобиться ще чимало часу. Тому поки що любителям оголених тіл можна не хвилюватися. Чарівна напівроздягнена красуня з бігборда, що під вашим балконом, усміхатиметься вам ще довго!

Ірина КУЗЬО.
Новий день.-11.06.2009

Leave a reply

Enter the number you see to the right.
If you don't see the image with the number, change the browser settings and reload the page