on-line с 20.02.06

Арт-блог

13.05.2015, 09:45

May

Random photo

Voting

???

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Calendar

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

News

01.08.2015, 13:17

Crazzzy Days

13.05.2015, 09:52

den-evropyi-v-hersone---2015

> Topics > CULTURE > History of culture and the regional study > Таврия XXI века > «Kherson – by a person to history» is a lesson first

«Херсон – обличчям до історії» – урок перший

За ініціативи міського голови Володимира Сальдо у школах міста розпочато впровадження освітньо-виховної програми для херсонських старшокласників у рамках проекту «Херсон – обличчям до історії». Перший урок «Моє рідне місто – місто Херсон (Історія Херсона в його пам’ятках)» пройшов 26 лютого у Херсонській багатопрофільній гімназії №20 ім. Бориса Лавреньова. Учні 10-В класу мали можливість поспілкуватись з міським головою, отримати від нього відповіді на питання, які стосувалися історії, сьогодення та майбутнього рідного міста.

«Я вперше виступаю у ролі вчителя, сподіваюсь, що ця спроба буде вдалою, адже будь-яка нова справа є цікавою і корисною. Тож сподіваюся на розуміння і активну співпрацю», - з такими словами на початку уроку звернувся міський голова до школярів. Володимир Сальдо представив старшокласникам історичну довідку про основні етапи створення м. Херсона та його розвитку, а учні запропонували до уваги присутніх відеороліки власного виробництва з цієї ж тематики: проект-презентацію «Вулиця Карла Маркса» з циклу «Історія вулиць Херсона» і проект-презентацію «Історія міста в його пам’ятниках та історичних місцях».

В.Сальдо відзначив високий рівень ерудованості учнів і подякував за шанобливе ставлення до історії рідного міста. Серед питань до міського голови були й такі: «Що планується зробити задля збереження історичних пам’яток в Херсоні?», «Якою є ваша думка щодо повернення сучасним вулицям міста їх історичних (старих) назв?», «За Вашої ініціативи у Херсоні реконструюються місця, які мають історичне для міста значення. Чи буде ця робота продовжуватись?», «Як Ви ставитесь до запровадження курсу «Краєзнавство» з 1 класу, як одного із засобів запобігання вандалізму?», «Яку роль має відігравати молодь у майбутньому міста?». Враховуючи високий рівень актуальності зазначених питань, міський голова докладно зупинився на відповідній проблематиці і конкретних кроках міської влади щодо їх вирішення.

У рамках проекту «Херсон – обличчям до історії», що реалізується за підтримки Громадської ради при міському голові, вже визначені напрямки історико-культурного значення. До Дня міста херсонці отримають декілька нових подарунків краєзнавчо-туристичного спрямування, вже цього року в місті з’являться нові пам’ятники – як духовні, так і історичні. Міський голова підкреслив, що для збереження історичного потенціалу Херсона, у тому числі і його зовнішнього вигляду, розроблено новий Генеральний план розвитку міста до 2020 р., в якому передбачається збереження архітектурних пім’яток, розвиток інфраструктури, рекреаційних зон тощо. В.Сальдо пропонує до обговорення і питанння повернення деяким вулицям їх історичних назв, при цьому обов’язковою умовою буде думка всієї громади.

Херсон розвивається, змінюється, але дуже важливо створити привабливі умови для гостей нашого міста та виховувати повагу самих херсонців до всього того, що нас оточує. Саме такою метою пронизані заходи проекту «Херсон – обличчям до історії»: виховні програми у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, подальша розбудова ландшафтної моделі Херсонської фортеці та створення музею просто неба, відродження історичних пам’яток та історичних традицій і Херсона, і херсонців.  «Лише спільно, в тому числі з молоддю, ми створимо сучасний, процвітаючий Херсон. Любіть рідне місто!», - з цими словами звернувся В.Сальдо до старшокласників, завершуючи розмову на уроці з краєзнавства. Найактивніші учасники бесіди отримали від міського голови пам’ятні сувеніри – книжки та презентаційні диски.

Управління громадських зв'язків
міської ради , 02.03. 2009

Leave a reply

Enter the number you see to the right.
If you don't see the image with the number, change the browser settings and reload the page