on-line с 20.02.06

Арт-блог

13.05.2015, 09:45

May

Random photo

Voting

???

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Calendar

   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

News

01.08.2015, 13:17

Crazzzy Days

13.05.2015, 09:52

den-evropyi-v-hersone---2015

> Tourism, rest, entertainment > Business-incubator on development of green tourism > Информационный бюллетень 1

Бізнес-інкубатор з розвитку зеленого туризму на території таврійської степової культури в Херсонській області
Україна 73000, м. Херсон, а/с 56, вул. Чекістів 2а, кім. 12 тел/факс.: 8(0552)45-44-95
 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ №1
ЗЕЛЕНИЙ ТУРИЗМ НА ТЕРИТОРІЇ ТАВРІЙСЬКОЇ СТЕПОВОЇ КУЛЬТУРИ листопад 2006 р.
 

Шановні читачі, Ви тримаєте в руках «Інформаційний бюлетень», головне завдання якого стисле інформування про сучасний стан та проблеми сільського зеленого туризму Херсонської області. Дане видання розсилається адресно учасникам формування Херсонської пропозиції в сфері сільського зеленого туризму. Форма видання обрана, за умови необхідності швидкого і точного забезпечення інформацією у найвіддаленіших куточках області. В електронному вигляді „Бюлетень” буде розміщений на спеціальному інтернет-форумі „Влада – закон – власник” з грудня 2006р. «Бюлетень» випускається Бізнес-інкубатором з розвитку зеленого туризму і складається з відповідей на основні та специфічні питання, які задаються Вами – учасниками становлення цієї галузі на Херсонщині. Періодичність випусків буде визначатись об’ємами Ваших запитань та інформацій (але приблизно раз на місяць). Свої думки та запитання надсилайте на вказану адресу Бізнес-інкубатора і кожний лист буде уважно вивчений.

З вдячністю та повагою,
експерти Бізнес-інкубатору.

НОВИНИ

Що у Херсонській області заважає розвитку сільського зеленого туризму? Чим зацікавити потенційного споживача в Таврійських степах? Умови безпеки відпочиваючих? Хто і коли має право на пільги та державну підтримку? На ці питання шукали відповідь учасники круглого столу «Розвиток сільського туризму в умовах Таврійської степової культури Херсонщини».
Управління культури і туризму Херсонської облдержадміністрації та Бізнес – інкубатор з розвитку зеленого туризму Херсонщини, створений громадською організацією «Ліга ділових та професійних жінок», які організували захід, поставили за мету проаналізувати, основні перешкоди розвитку галузі, та визначити кроки, які виведуть її із стану млявого існування.
Важливим фактором успіху круглого столу було те, що робота об’єднала і представників виконавчої та законодавчої влади району, власників приватних осель, представників громадських організацій, осередків Спілки сприяння розвитку сільського зеленого туризму в Україні.

Однією з ключових проблем розвитку галузі державного масштабу, було визначено відсутність окремого закону, який би визначив норми, критерії та пільги суб’єктів сільського туризму. Такі відомі в області практики, як Олександр Долинко (власник садиби «Чайка») відзначили необхідність якнайскорішого прийняття Верховною Радою закону України «Про сільський туризм», проект якого пройшов перше читання.
Значну низку проблем обласного рівня можна вирішити за умови створення центру допомоги власникам садиб. Інформаційно-консультативний аспект, який вирішує Бізнес-інкубатор є визначальним у подальшому розвитку галузі.

Необхідність систематизації ресурсів, підготовки працівників галузі, розробка місцевих стандартів та контролю якості, тематики садиби для зацікавлення потенційних туристів, формування стратегій місцевого розвитку для селищних та міських рад, забезпечення інформацією сільських голів – це той спектр завдань, на який звернули увагу присутні і спрямовано зусилля консультантів та експертів бізнес – інкубатору. Голопристанський міський голова Анатолій Негра зазначив, що галузь тільки розвивається, але саме Гола Пристань системно формує туристичну інфраструктуру.

Учасники круглого столу позитивно відзначили, що програма Бізнес-інкубатору забезпечує вирішення проблеми об’єднання ресурсів області, які притаманні для розвитку зеленого туризму, і спрямована на власників садиб, фермерів, представників малого та середнього бізнесу. Послуги в програмі надають досвідчені сертифіковані експерти, серед яких менеджери туристичної діяльності, консультанти-науковці зі стратегічного планування, тренери і технічні спеціалісти.

Організаційні кроки розвитку сільського зеленого туризму поділено на кілька основних спрямувань:

  • Розвиток організаційної структури;
  • Залучення громадян;
  • Розробка туристичного продукту;
  • Маркетинг туристичного продукту.

Головні напрями з вибору мотивації туристів були запропоновані безпосередньо під час мозкового штурму :

  • Мотивація: потреба у змінах, потреба в досягненнях, бажання втекти, соціальна взаємодія, новий культурний ( в т.ч. історико-пізнавальний) досвід, бажання розважитись, пошук новизни та яскравих емоцій.
  • Потреби туристів: доступність, ставлення (гостинність) приймаючої сторони, культурно-розважальні об‘єкти та заходи, облаштування та рівень комфортності, безпека.

У розділі «Я господар» із систематизування можливого пізнавального ресурсного матеріалу, учасники круглого столу запропонували: 

 

Пропозиція «Об’єкт» Пропозиція «Традиція» Пропозиція «Ремесло» Пропозиція «Страва»
Чорноморський біосферний заповідник Весілля (обрядові пісні, традиції) В’язання Голубці, шурпа
Винні льохи Святкування дня міста, села Ткацтво Раки, щука, борщ з пампушками
Річка, плавні Всі заходи, що проводяться на балках Гончарство Юшка зварена, на відкритому полум’ї, з рибацькою кашею
2-поверховий цегляний будинок у сосновому лісі, на березі лікувального озера з власним пляжем Традиція «на коня» Квіткарство, рибалка, верхова їзда Юшка з Дніпра, салат з городу, шашлик з в’єтнамської хрюшки, яєчня «з під курки», борщ з городу
Його величність Дніпро, протоки, скелі, поляни, рибні місця, спортмайданчик Рибацькі традиції Виготовлення виробів з рогози Вареники з сирою картоплею, з цибулею и салом
Садиба графині Фальц-Фейн Весільний обряд Вишивання Борщ з пампушками, вареники з творогом
Плавні Дніпра, Катериненський собор Тости Ловля риби Козацький куліш
Набережна міста, річка Дніпро Відвідування джерела-фонтану біля Чорного моря Старовинний спосіб мелення зерна та просівання муки Шулики, борщ, пампушки
Біосферний заповідник, дендропарк Кінські прогулянки по лісу Збір грибів, рибалка, здоровий спосіб життя Вареники з шовковицею, маринований кавун, юшка
Стилізоване під українське минуле, подвір’я Любов до України, етнос Збір ромашки польової Вареники з сирою картоплею
Залишки Благовіщенського монастиря   Флористика, виготовлення ляльок, моделей Вегетаріанська кухня (комплекс блюд)
Ліс, річка   Закваска м’яса для шашликів і приготування Фарширована риба
Каїрська балка (затока)   Випікання хліба Пампушки
    Доїння корови  
    Відпочинок на морі  
    Грибний похід, рибальство  
    Шиття, в'язання, копання, сапання, садіння, знімання врожаю, плавання, рибальство, тощо  

 

Під час ознайомлення з практикою роботи садиби «Чайка» було звернено увагу учасників на важливість співучасті відпочиваючих у процесі спілкування з ремеслами та традиціями. Тобто турист своїми руками повинен спробувати зробити виріб (висіяти муку), пограти у гру (наприклад, «Городки»), «своїми очима» побачити «привида», зловити рибу, тощо.
Проведення SWOT-аналізу галузі дозволило звернути увагу на найдрібніші деталі сильних та слабких сторін області і надало напрям пошуку своїх сильних сторін для власників садиб. Але значні суперечки викликала позиція екологічної чистоти області, наявності дешевої робочої сили, рівня конкурентноздатності.

Юридичні засади діяльності у сільському туризмі були обговорені достатньо глибоко і стали основою для отримання власниками садиб нормативних актів від місцевих фіскальних та контролюючих органів для забезпечення задовільних відносин між власниками садиб і державними установами у процесі діяльності.
Аналітична робота дозволяє виділити такі першочергові кроки для опрацювання, це - створення системи регіональної категоризації садиб в області, отримання роз’яснень з приводу оподаткування та ліцензування, опрацювання схеми забезпечення відповідальності (або невідповідальності) власника садиби за безпеку відпочиваючих. Дані кроки взаємопов’язані і потребують певного часу для розробки.

Таким чином було проведено масштабну аналітичну роботу і виконано основні завдання, які були поставлені перед учасниками круглого столу. Покладено початок взаємодії трьох основ на яких тримається розвиток галузі: підприємництва, громади і влади.
Згідно плану роботи на базі Бізнес-інкубатору розпочато роботу консультативного центру з питань сільського зеленого туризму. Заплановано цикл спеціалізованих тренінгів для власників садиб та органів місцевого самоврядування з маркетингу, проведення рекламної кампанії, створення умов та бренду садиби, тощо у Голопристанському Чаплинському, Каланчацькому районах.

Адреса для контактування: м. Херсон, вул.Чекістів 2а каб. 11,12  тел. 45-44-95

 

Шановні читачі!
Пропонуємо розділи, за якими Ви можете надсилати свої питання для висвітлення в бюлетені:

  • ФОРУМ «ВЛАДА- ЗАКОН- ВЛАСНИК»
  • ЮРИСТ РЕКОМЕНДУЄ
  • ТУРИСТИЧНИЙ РИНОК

Даний перелік проблем може розширюватись за Вашими пропозиціями. Чекаємо на Ваші листи та інформації.
 

 

До відома власників садиб!

 

Бізнес-інкубатор з розвитку зеленого туризму проводитиме цикл семінарів-тренінгів для власників садиб Голопристанського, Каланчацького, Чаплинського районів та прилеглих сіл м.Херсону.
Про місце проведення, дату та час буде поінформовано додатково.

1 Семінар - тренінг: «Організація та планування сільського зеленого туризму»

  1. Основні вимоги щодо облаштування агрооселі для прийому туристів
  2. Організація планування сільського зеленого туризму
  3. Організація сільського зеленого туризму як виду підсобної діяльності

2 Семінар - тренінг: «Сільський зелений туризм як окрема форма рекреаційної діяльності»

  1. Відмінність між «сільським» та «міським» туризмом
  2.  Мале-туристичне підприємництво як основний вид діяльності сільських мешканців у курортно-рекраційних районах Херсонщини
  3. Форми організації відпочинку на селі

3. Семінар - тренінг: «Технологічні основи гостинності»
4. Семінар - тренінг: «Особливості менеджменту сільського зеленого туризму»

  1.  Технології просування та збуту агрорекреаційного продукту в сучасних умовах.
  2. Управління іміджем сільської території
  3. Менеджмент людських ресурсів сільського туризму
  4. Інформаційні технології просування та збуту європейського агрорекраційного продукту в умовах глобалізації туристичного ринку (порівняльний досвід)
     

5. Семінар - тренінг: «Маркетинг сільського зеленого туризму»

  1. Сутність маркетингу сільського зеленого туризму
  2. Основи позиціювання та конкурентоспроможності в умовах туристичного ринку
  3. Інформаційні системи маркетингових комунікацій у сільському зеленому туризмі
     



 

3. 12.02.2009 13:45
Редакція

Як нам повідомили з Бізнес-інкубатору, на цей час семінари-тренінги не проводяться, проте надаються індивідуальні консультації за телефоном гарячої лінії 39-10-47. Бажаємо успіху!

2. 29.01.2009 13:27
Редакція

Зробимо запит.

1. 29.01.2009 13:09
Anonymous

Чи можли щоб ви повідомли про час та місце проведення семінарів-тренінгів, на мій електроний адрес?

Leave a reply

Enter the number you see to the right.
If you don't see the image with the number, change the browser settings and reload the page