on-line с 20.02.06

Арт-блог

13.05.2015, 09:45

May

Random photo

Voting

???

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Calendar

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

News

01.08.2015, 13:17

Crazzzy Days

13.05.2015, 09:52

den-evropyi-v-hersone---2015

> Organizations > CULTURE > Коммунальное учреждение "Областной учебно-методический центр культуры и искусств" > Новости Центра > Майстер-клас "Розвиток діапазону хорових партій. Репертуар хорового класу, як значна складова професійного зростання колективу"
All news

28.10.2016 13:58

Майстер-клас для викладачів вокально-хорових відділів шкіл естетичного виховання м. Херсона та області за темою: "Розвиток діапазону хорових партій. Репертуар хорового класу, як значна складова професійного зростання колективу"

22 жовтня 2016 року на базі Дитячої музичної школи № 1 м. Херсона відповідно до плану роботи Обласного навчально-методичного центру культури і мистецтв на 2016 - 2017 навчальний рік відбувся майстер-клас для викладачів вокально-хорових відділів ШЕВ м. Херсона і області за темою: «Розвиток діапазону хорових партій. Репертуар хорового класу, як значна складова професійного зростання колективу», завідувача ЦК «Хорове диригування» КВНЗ «Херсонське музичне училище» Волгірєвої Т.І.

В заході прийняли участь 40 викладачів з 20 шкіл естетичного виховання м. Херсона та області. Майстер-клас проводився за участі Хорового колективу старших класів «ANIMA» ДМШ № 1 м. Херсона – керівник Кузнєцова О.М., концертмейстер Петренко Г.О.

Розкриття теми майстер-класу супроводжувалось ілюстрацією виконання хорових вправ та проводився аналіз виконавської майстерності учнями старших класів.

За підсумками роботи майстер-класу, обговорено пропозиції щодо розповсюдження досвіду роботи вокально-хорових колективів шкіл естетичного виховання.

Майстер-клас пройшов на високому професійному рівні. 







Leave a reply

Enter the number you see to the right.
If you don't see the image with the number, change the browser settings and reload the page