on-line с 20.02.06

Арт-блог

13.05.2015, 09:45

May

Random photo

Voting

???

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Calendar

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

News

01.08.2015, 13:17

Crazzzy Days

13.05.2015, 09:52

den-evropyi-v-hersone---2015

> Organizations > Show > Model agencies, fashion theatres > Мода від Бардачова

Мода від Бардачова



Нову колекцію одягу до весняно-літнього сезону підготував студентський будинок моделей Херсонського державного технічного університету. Важко повірити, що всі ці вишукані зразки - із звичайного льону. Студенти хочуть показати їх у столиці, аби привернути увагу до можливостей традиційних вітчизняних тканин, а також селян-льонарів, текстильників, швейників і працівників торгівлі.

- Наш будинок моделей, - пояснив проректор університету Георгій Сарибеков, - не розвага й не комерційний проект, а невід'ємна частина навчального процесу. Треба вже забути про той час, коли ми готували фахівців для легкої промисловості, котрі навіть не замислювалися, куплять їхні вироби чи ні.

Нині на технологічному факультеті майбутні інженери вивчають маркетинг і менеджмент, а також дизайн. До читання лекцій і проведення практичних занять ми залучили художників-професіоналів. Студенти самі створюють нові типи тканин, тчуть їх на місцевому бавовняному комбінаті, самі моделюють і шиють готові вироби. А через моделі та їх публічний показ приходять до розуміння, що ж таке попит на ринку.

Херсонський технічний університет стає законодавцем моди не лише у розробці нових фасонів одягу. За питомою вагою докторів і кандидатів наук він у четвірці провідних вузів країни. Тільки тут захищають свої дисертації фахівці-текстильники з усієї України і тільки тут на сучасному поліграфічному рівні видається нині наукова література з проблем розвитку галузі. Якщо є такий потенціал, то треба, вважає ректор Юрій Бардачов, братися за розв'язання найскладніших завдань.

Першим в області колектив взявся за створення цільного навчального комплексу, що об'єднує профтехучилище, ліцей, технікум, коледж, інститут і університет з його трьома філіалами. По новому підійшли і до вирішення давніх освітніх проблем регіону. Університет уклав угоди з вузами Києва, Харкова, Одеси, Донецька, завдяки чому випускники місцевих шкіл можуть у рідному місті вивчитися на юриста, фахівця сфери зовнішньоекономічних відносин, торгівлі та харчової промисловості. Батьки схвально оцінили це починання, адже неважко підрахувати, що безплатне навчання дитини у чужому далекому місті обійдеться дорожче, ніж платне удома.

Вуз пропонує на ринок специфічний і досить дорогий товар - підготовлені ним кадри. Та є ще й інший, теж цінний. Це наукові розробки. У портфелі університету більше двох тисяч патентів і авторських свідоцтв на винаходи. Такий доробок для багатьох підприємливих людей міг би стати джерелом збагачення. Взяти хоча б останні пріоритетні дослідження з нетрадиційних джерел енергопостачання. Вузівські установки поєднують вітряки з сонячними батареями і відзначаються високим коефіцієнтом корисної дії. У ці дні розглядається питання щодо їх використання в оздоровчих зонах на Чорноморському узбережжі. Які ж це курорти, якщо всюди димлять котельні?

Саме технічному університету доручено розробку обласної програми ресурсозберігання. І саме тут народилася і знайшла наукове обґрунтування ідея Національного текстильного центру. Вона передбачає створення сировинної біржі, спеціалізованого банку і страхового товариства, інших структур, що забезпечать відродження галузі, яка найбільше потерпіла від кризи.

- Якими б масштабними не були задуми, - наголошує Юрій Бардачов, - усе це робиться для наших вихованців. І той же Текстильний центр врешті для того, щоб випускники університету могли впевнено сказати: "Хочу працювати на бавовняному комбінаті".
Щоб це стало престижним і ... навіть модним.

Власн. інформ.
20 лютого 1999 р.

 

Leave a reply

Enter the number you see to the right.
If you don't see the image with the number, change the browser settings and reload the page