on-line с 20.02.06

Арт-блог

13.05.2015, 09:45

May

Random photo

Voting

???

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Calendar

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

News

01.08.2015, 13:17

Crazzzy Days

13.05.2015, 09:52

den-evropyi-v-hersone---2015

> Tourism, rest, entertainment > Business-incubator on development of green tourism > Стратегія розвитку туристичної галузі Херсонщини – від світових стандартів гостинності до високої якості життя.

Стратегія розвитку туристичної галузі Херсонщини – від світових стандартів гостинності до високої якості життя.
22.01.2007

Стратегія розвитку туристичної галузі Херсонщини – від світових стандартів гостинності до високої якості життя.

Динаміка трансформацій, що відбуваються в Україні потребує принципово нових підходів до планування розвитку всіх галузей Херсонщини, а тим більше для визнаних пріоритетними у області. До значущих галузей належить і туризм. Саме побудова стратегії розвитку туризму, ініційована управлінням культури та туризму Херсонської облдержадміністрацією, є основою для створення умов переходу галузі до стану конкурентноздатності на українському туристичному ринку. Сам процес планування є особливим видом прийняття рішень, що стосується конкретного майбутнього рекреаційно-курортного комплексу та туризму. Програми дій прагне громада у повному складі «трикутника співпраці» (бізнес, громадський рух, влада, тощо) і її можливо осягнути навіть з урахуванням впливу різноманітних внутрішніх та зовнішніх факторів.


Першим етапом роботи із стратегічного планування по формуванню попереднього варіанту стратегії проведено у вересні - листопаді. Результатом його, обумовленим аналізом реальної ситуації у туристичній галузі - є експертний варіант стратегії розвитку. Але такий документ не може бути повним та дієвим без аналізу та доопрацювання робочими групами безпосередньо у районах області. Кінцевий варіант, сформований на засадах партнерства експертів, підприємців, лідерів громадськості рад та адміністрацій, дозволив урахувати ключові на місцевому рівні можливості та загрози галузі. Це є значущою ознакою успішності, адже стратегія є найважливішим документом органу місцевого самоврядування, що дозволяє підкреслити індивідуальність громади та її дій на фоні конкурентного оточення і аргументувати специфіку цих дій по відношенню до конкурентів.


Остаточний варіант БАЧЕННЯ позиції області на туристичному ринку має низку значущих конкурентних переваг, які мають бути гармонійно використані у кроках розвитку рекреаційно-курортного комплексу. Він включає історичний і полінаціональний ресурс «степових» та подніпровських районів, який сьогодні недостатньо опрацьовується для «приморського» сектору, можливості Чорноморського та Азовського морського узбережжя, фактор екологічної свідомості сучасного туриста, кулінарні та виноробні «родзинки» так характерні для місцевих традицій гостинності.
 

Бачення майбутнього Херсонської області з урахуванням розвитку туристично-рекреаційного комплексу має таке формулювання: «Херсонщина – центр Українського Причорномор’я, край двох морів, унікальної полінаціональної степової культури, екологічної чистоти та високої якості життя і гостинності мешканців». Таким чином сформульовано місію туристично-рекреаційного комплексу Херсонщини: «Через запровадження високих стандартів гостинності в закладах туризму Херсонщини до підвищення якості життя мешканців».
Опрацювання у районах СВОТ-аналізу слабких та сильних сторін області для туристичної галузі дозволило визначити наступні тенденції. Серед сильних сторін визначальними є: географічне розташування, проведення фестивалів, ярмарків, традиції баштанництва, виноробства, овочівництва, наявність заповідників, заказників, водно-болотних угідь, природних парків національного та міжнародного значення, наявність лікувальних води, ропи та грязі. Серед слабких сторін найбільше значення надавалось: відсутності у світі образу Херсонщини як краю цікавого для оздоровлення та відпочинку, занедбаному стану комунальної інфраструктури, невідповідності туристичних закладів міжнародним стандартам, низькій кваліфікаційний підготовці кадрів, відсутності системного інформаційного забезпечення галузі, незначним обсягам інвестицій у галузь.


Аналіз слабких та сильних сторін створив передумови визначення напрямів прикладання зусиль у галузі і напрямів розвитку. Такими були запропоновані: створення іміджу Херсонщини як європейського осередку туризму раціональне використання туристичних ресурсів, розширення терміну туристичного сезону.
Розгортання напрямів розвитку туристично-рекреаційного комплексу зумовлює створення цілісної системи стратегічних та операційних цілей з виконання місії області у туристичній галузі.
Таким чином, системний підхід і опрацювання експертної та партнерської моделі розвитку туристично-рекреаційного комплексу Херсонщини, дозволяють презентувати на рівні держави обговорену у громаді «живу» цілісну концепцію, з конкретним плануванням і баченням напряму руху, що є найважливішим етапом становлення пріоритетної для області галузі економіки.

О.Кравець
 

Leave a reply

Enter the number you see to the right.
If you don't see the image with the number, change the browser settings and reload the page