on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.06.2019, 09:22

июнь-2019

Червень Червоні барви і зелені, Де червень з фарбами ходив. І літо проситься у жмені – Рясною стиглістю садів. І ластовиння на обличчя, емов метелики, сіда. А літо далі, далі кличе, Де навіть стежка – золота… Володимир Верховень  

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Новости региона

19.06.2019, 09:41

Нічний кінофестиваль в центрі Херсона

10.06.2019, 14:37

«Травнева ніч» у червні

06.06.2019, 11:13

У Херсоні відбудеться прес-конференція організаторів І Херсонського Морського Фестивалю імені Джона Пола Джонса

> Персоналии > Кино > Бондарчук Роман > Головний приз - у Романа Бондарчука

Головний приз - у Романа Бондарчука

В Анапі оголосили переможців 16-го фестивалю кіно країн СНД і Балтії "Кіношок". Дві нагороди отримав фільм "Таксист" режисера Романа Бондарчука: головний приз у номінації короткометражних художніх фільмів та приз Гільдії кінознавців та кінокритиків "Слон". 20-хвилинний "Таксист" Романа Бондарчука, учня Юрія Ілленка (закінчив його майстерню у Київському університеті театру, кіно і телебачення 2004 року), викликав бурю емоцій на прес-конференції. Таких компліментів з боку провідних російських критиків і журналістів на адресу українського кінематографіста не чутно було давно. І справедливо - хлопець вочевидь талановитий, тепер би тільки не загубитись у всій цій бодязі телевізійних "прикольних" серіалів і серіальчиків, вигребти на плесо справжнього мистецтва.

До речі, Бондарчук народився і виріс у Херсоні, в сім'ї творчих людей. Батько - журналіст, мати - відома письменниця Алла Тютюнник. Вона брала участь у роботі над фільмом як сценарист. Окрім кіно, Роман пише (автор книги "Директор коридору"), робить спроби у царині пластичних мистецтв (учасник виставки "Революційний експериментальний простір", автор інсталяцій)... Багатогранна людина. Що ж до фільму... Режисер звернувся до матеріалу власне херсонського життя, яке, за його ж словами, ні на кого й ні на що не схоже. Своя осібна мова, атмосфера, відчуття часу і простору. Свої уявлення про мораль.

Коли таксист привозить свою клієнтку до себе додому і замикає на ключ, оголошуючи, що вона мусить вийти за нього заміж, у глядацькому залі зашепотіли: як у Балабанова у "Вантажі 200" (хоча Бондарчук просто фізично не міг бачити ту картину). Одначе далі нічого подібного - світ інший, винахідливо подані персонажі, добре продуманий фінал, коли шукають мосту і не знаходять. Як пояснив режисер, часто-густо діалоги народжувалися просто на знімальному майданчику і це витворює враження "сирої", "непрожованої" реальності, далекої від ламуру, якого ми накуштувалися останнім часом вище пуза... Талант, безсумнівний талант - заявляю про це відповідально.

Друкується зі скороченнями

Сергій Тримбач
«Вгору».- №39 (261).- 27.09.2007.- стр. 2

Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.