on-line с 20.02.06

Арт-блог

05.04.2019, 09:39

Апрель-2019

Апрельская прогулка (Ю. Визбор) Есть тайная печаль в весне первоначальной, Когда последний снег мне несказанно жаль, Когда в пустых лесах негромко и случайно Из дальнего окна доносится рояль. И ветер там вершит кружение занавески Там от движенья нот чуть звякает хрусталь Там девочка моя, еще ничья невеста, И грает, чтоб весну сопровождал рояль. Ребята, нам пора, пока мы не сменили Веселую печаль на черную печаль. Пока своим богам ни в чем не изменили, В программах наших душ передают рояль. И будет счастье нам, пока легко и смело Т а девочка творит над миром пастораль, Пока по всей земле, во все ее пределы Из дальнего окна доносится рояль.

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Новости региона

10.04.2019, 15:08

Епоха Вацлава Мошинського. Пам'яті Майстра

21.03.2019, 10:20

У Херсоні безкоштовно покажуть сучасне українське кіно

18.03.2019, 10:08

V Міжнародний конкурс малюнку «Ілюстрація до народної казки»

> Персоналии > Кино > Бондарчук Роман > Головний приз - у Романа Бондарчука

Головний приз - у Романа Бондарчука

В Анапі оголосили переможців 16-го фестивалю кіно країн СНД і Балтії "Кіношок". Дві нагороди отримав фільм "Таксист" режисера Романа Бондарчука: головний приз у номінації короткометражних художніх фільмів та приз Гільдії кінознавців та кінокритиків "Слон". 20-хвилинний "Таксист" Романа Бондарчука, учня Юрія Ілленка (закінчив його майстерню у Київському університеті театру, кіно і телебачення 2004 року), викликав бурю емоцій на прес-конференції. Таких компліментів з боку провідних російських критиків і журналістів на адресу українського кінематографіста не чутно було давно. І справедливо - хлопець вочевидь талановитий, тепер би тільки не загубитись у всій цій бодязі телевізійних "прикольних" серіалів і серіальчиків, вигребти на плесо справжнього мистецтва.

До речі, Бондарчук народився і виріс у Херсоні, в сім'ї творчих людей. Батько - журналіст, мати - відома письменниця Алла Тютюнник. Вона брала участь у роботі над фільмом як сценарист. Окрім кіно, Роман пише (автор книги "Директор коридору"), робить спроби у царині пластичних мистецтв (учасник виставки "Революційний експериментальний простір", автор інсталяцій)... Багатогранна людина. Що ж до фільму... Режисер звернувся до матеріалу власне херсонського життя, яке, за його ж словами, ні на кого й ні на що не схоже. Своя осібна мова, атмосфера, відчуття часу і простору. Свої уявлення про мораль.

Коли таксист привозить свою клієнтку до себе додому і замикає на ключ, оголошуючи, що вона мусить вийти за нього заміж, у глядацькому залі зашепотіли: як у Балабанова у "Вантажі 200" (хоча Бондарчук просто фізично не міг бачити ту картину). Одначе далі нічого подібного - світ інший, винахідливо подані персонажі, добре продуманий фінал, коли шукають мосту і не знаходять. Як пояснив режисер, часто-густо діалоги народжувалися просто на знімальному майданчику і це витворює враження "сирої", "непрожованої" реальності, далекої від ламуру, якого ми накуштувалися останнім часом вище пуза... Талант, безсумнівний талант - заявляю про це відповідально.

Друкується зі скороченнями

Сергій Тримбач
«Вгору».- №39 (261).- 27.09.2007.- стр. 2

Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.