on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Новини регіону

15.04.2024, 23:51

Серія картин еротичного жанру. У Херсоні художниця презентувала виставку "Гола правда"

  Херсонська художниця Оксана Оснач презентувала у місті виставку ...
13.04.2024, 11:07

Обстріляний, але живий: Херсонський театр привіз до Чернігова зворушливу виставу

Днями у Чернігові побував Херсонський академічний театр імені Миколи ...
13.04.2024, 11:04

У Херсонській громаді не закрили жодного закладу культури - МВА

  У Херсонській громаді не закрито жодного закладу культури ...
> Організації > Реклама > Студія "Артефакт" > Купуйте українське

 

Купуйте українське

29.08.1998

Бо своє краще, ніж чуже. Переконати в цьому співвітчизників мали на меті організатори «Томатного свята» – акції, що вдруге відбувається в обласному центрі за сприяння обласної організації Народного руху України, її завдання – привернути нашу з вами увагу до товарів, що виробляються вітчизняними, зокрема місцевими, підприємствами.

Програма свята включала конкурси, концерти, змагання. Деякі з них, здається, претендують на звання нетрадиційних, а можливо, й оригінальних. Приміром, поїдання кавуна, розрізаного навпіл, боротьба в томатній пульпі, турніри з «солодких шахів». У розвагах брали участь усі бажаючі. Хто відважився, обов'язково отримував недорогий приз (пляшку пива чи пакет соку). П'ять тисяч херсонців одержали, за виразом одного з призерів, «маленьку приємну несподіванку». «Томатне свято», до того ж, – акція благодійна: підприємства-виробники подарували свою продукцію вихованцям дитячого будинку «Теремок» та міського притулку для неповнолітніх.

Думки й коментарі з приводу «Томатного свята» різняться. Декому, приміром, не сподобалося, що цілих 200 літрів томатної пульпи вилили просто на асфальт, а «кілька ненормальних у ній вивалялися». Але ж фахівці стверджують, що вкладене в рекламу повертається сторицею. Дивись, когось з нас тепер і переконає перевага товару з позначкою «Виготовлено в Україні».

Алла Георгієва. "Новий день", 1997

Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.