on-line с 20.02.06

Арт-блог

01.07.2019, 09:54

Июль-2019

Розпал літа – квітнуть квіти. Липень в гості завітав. Бавився і загубився між м′яких шовкових трав. Яблука червонобокі, груші медом налились. І маленькі пташенята у повітря вже знялись. Різнобарв′я… Різнотрав′я душу й серце веселить. І завмер малий метелик поміж квітами на мить. Лідія Кир′яненко  

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Новости региона

08.07.2019, 10:15

Ніч на Івана Купала

02.07.2019, 10:29

«Твоя країна fest» побував у Скадовську

02.07.2019, 10:21

Фестиваль «Козацький шлях 2019» завітає на Херсонщину

> Организации > Реклама > Студия "Артефакт" > "Південне перехрестя" як етап на шляху до "ЕКСПО-2000"

"Південне перехрестя" як етап на шляху до "ЕКСПО-2000"

09.04.1999

"Поле" 9.04.1999

Наскільки ефективною може виявитися участь Херсонщини у Всесвітній виставці, намагалися з'ясувати організатори регіональної спеціалізованої виставки „Херсон. Реклама-99" під багатообіцяючою назвою „Південне перехрестя".

На відкритті виставки київський гість, голова Української спілки рекламістів Валерій Рудаков наголосив, що реклама як така сама потребує реклами. А від імені облдержадміністрації учасників привітав заступник начальника управління економіки Олександр Жаров. Голова ж оргкомітету виставки, директор фірми „Едельвейс" Людмила Несіолковська не приховувала хвилювання — адже подібний захід і з таким розмахом проводився вперше.
— 2000-го року у Ганновері буде проходити Всесвітня виставка „Ек-спо-2000" під девізом „Людина-Природа-Техніка", — наголосила Людмила Феліксівна у розмові з кореспондентом.— Наша Херсонська область вперше за свою історію одержить площу для власної експозиції у розмірі 250 квадратних метрів в рамках павільйону України. Надати допомогу у підготовці до подібного, дуже відповідального випробування, оглянути сьогоднішні здобутки у рекламній галузі — саме задоволенню таких цілей і покликана нинішня виставка.

Відразу слід зазначити, що організаторам, серед яких була й агенція «Гранд Стрім», вдалося потурбуватися про чітку стилістику виставки, забезпечити логіку побудови експозицій і наситити палітру показових стендів різнотипними за змістовим навантаженням та функціональністю експонатами. Найголовніше ж, що з приємністю спостерігали присутні, — на виставці мирно ужилися чотири „кити" рекламного бізнесу Херсона: агентства „Старий Дніпро", «Еней», «Гранд Стрім» та «Едельвейс».
Оглядаючи стенди, доходиш висновку: рекламна індустрія значно змінює навколишню символіку нашого життя. Різноколірні електричні гнучкі рекламні написи, що їх пропонує „Едельвейс", цікаві тематичні розробки „Гранд Стріма", „Моста" тощо.Вирізнялися представництва „Імідж-клубу" з Міжрегіонального інституту бізнесу, бюро дизайну „Нова графіка тощо.
Дуже потужним виявився куток, котрий займала комп'ютерна фірма „Меркурі" — бажаючі, а їх було немало, могли безплатно «увійти» в «Інтернетівські» рекламні сторінки.

На превеликий жаль, надзвичайно убогими виглядали стенди репрезентованих періодичних видань. Подумалося, що така потужна в рекламних реаліях інстанція, як преса, могла б більш вдумливо поставитися до показу власного обличчя.

Екстремальні види реклами пропонували спортсмени не так давно створеного в обласному центрі авіаклубу. Професійні парашутисти, котрих тренують майсти спорту Галина Лебедєва та Ніна Скороженко, пропонували різноманітні рекламні «фокуси».

— Ми назвали виставку «Південним перехрестям» в силу різних причин, — пояснює заступник директора агентства «Едельвейс» Сергій Несіоловський. — Таврійська земля — це край, де перетинаються загальновідомий шлях «з варягів у греки», Чумацький шлях. Існує навіть версія, що нашим краєм проходив навіть один з відтинків не менш знаменитого Великого шовкового шляху.

Учасники виставки, гості, всі бажаючі могли взяти участь у роботі семінару-наради «Реклама на перехресті вимог часу».

Присутні не без інтересу спілкувалися з вже згаданим Валерієм Рудаковим та начальником відділу реклами Державного комітету з питань захисту прав споживачів. Серед інших питань було заторкнуте й таке: чи Україна зможе вийти на світовий рівень, коли на одного громадянина в середньому щорічно на рекламу витрачається 350-400 доларів. Ми ж маємо на сьогодні значно меншу цифру — всього до 5 доларів...

Значний інтерес викликало й оголошення привітання учасникам виставки від Імені Міністра Кабінету Міністрів України Анатолія Толстоухова. У своєму листі державний сановник, зокрема, підкреслив:"Нарада засвідчує, що завдяки зусиллям законодавчої влади та Президента України реклама вже сьогодні є однією із найважливіших ланок інфраструктури ринкових економічних відносин". Що ж, необхідно чесно зізнатися: жодна із колишніх виставок не одержувала схвалення такого високого рівня — заслуга організаторів однозначна.

Відбулася й прес-конференція, від котрої у представників засобів масової інформації залишилося неоднозначне враження, все ж ближче до негативного. Звісно, розмова про рекламну діяльність виявилася гострою й зацікавленою. Так в принципі й повинно було бути. Але ж київські гості так і не задовольнили цікавості журналістів у питанні про добросовісність реклами. Приміром, чи можна вважати граматичні й орфографічні помилки на носіях зовнішньої реклами як порушення й як в даному випадку мусять діяти контролюючі органи? Так і не вдалося почути більш-менш докладно: чи ж існують реальні важелі впливу на виготовлювачів неякісної реклами.
Практично не припинялися різноманітні й різнопланові покази на головному подіумі виставки.

Здавалося б, наскільки неспівставні колективи виступали у повній гармонії. Все це стало можливим завдяки режисурі неординарного митця Лаврентія Ніколаєнка.

Перед рекламною галуззю час ставить все більше й більше проблем. Наразі рекламу можна розглядати як форму комунікації, котра намагається в дохідливій і короткій формі донести дані про якість товарів та послуг, слугує перекладу ідеї виробника на мову потреб і запитів споживача. „Південне перехрестя" і намагалося якомога повніше продемонструвати місцеві можливості в даному напрямі.

Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.