on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.02.2020, 09:16

Февраль 2020

Мело, мело по всей земле Во все пределы. Свеча горела на столе, Свеча горела. Как летом роем мошкара Летит на пламя, Слетались хлопья со двора К оконной раме. Метель лепила на стекле Кружки и стрелы. Свеча горела на столе, Свеча горела. На озаренный потолок Ложились тени, Скрещенья рук, скрещенья ног, Судьбы скрещенья. И падали два башмачка Со стуком на пол. И воск слезами с ночника На платье капал. И все терялось в снежной мгле Седой и белой. Свеча горела на столе, Свеча горела. На свечку дуло из угла, И жар соблазна Вздымал, как ангел, два крыла Крестообразно. Мело весь месяц в феврале, И то и дело Свеча горела на столе, Свеча горела. Борис Пастернак

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

Новости региона

17.02.2020, 16:00

Готуйте картини та резюме!

31.01.2020, 11:15

У полоні «Жіночого образу»

31.01.2020, 11:03

Херсонцев приглашают на кинотерапию "Страх перемен"

  Херсонцев приглашают на кинотерапию "Страх перемен" Что ...
> Туризм, отдых, развлечения > Бизнес-инкубатор по развитию зеленого туризма > Сільський туризм – традиції гостинності, які приносять прибуток.

Сільський туризм – традиції гостинності, які приносять прибуток

10.04.2007

Чи пробували Ви коли не будь поєднати те, що на перший погляд, несумісне? Наприклад: Чи може душевна щирість та споконвічна традиція гостинності бути покладена в основу бізнесу? Або, як грошима виміряти рівень гостинності господині? На думку більшості людей такі поняття не можливо поєднати, а тим більше, виразити через гроші. Але це тільки на перший погляд.

Аналіз діяльності туристичного ринку свідчить про те, що саме технології гостинності в європейських країнах сьогодні приділяється найбільше уваги, у процесі підготовки персоналу, адже саме вона є основою прибутку.

Якими душевними поривами захопити туриста, як підготувати кімнати і щиро почастувати сільським хлібом-сіллю, як створити атмосферу цілковитої безпеки і вільного простору – саме цей розділ туристичної діяльності розглядали власники селянських господарств Чаплинського, Голопристанського та Каланчацького районів на семінарах організованих «Лігою ділових та професійних жінок» у партнерстві з управлінням культури та туризму Херсонської облдержадміністрації в межах програми «Бізнес-інкубатор сільського зеленого туризму».

Технологія гостинності у своїй основі не протистоїть загальнолюдським принципам щедрості та душевного ставлення до гостей, але створення спеціального туристичного мікро середовища, в якому туристу буде максимально комфортно, потребує ретельної підготовки за спеціальною методикою. Забезпечення роботи за принципом «тут і зараз», виключення ситуацій «на межі можливого», постійної готовності до ослаблення психологічної напруги, створення ситуацій «зцілення через враження», профілактики за принципом «не гасити пожежу, а попередити її» утворюють систему дій всіх членів сільської родини, із створення туристичної субкультури у замкненому просторі господарства, яке приймає туристів.

Спростити підготовку власників особистих селянських господарств дозволили методики співпраці у процесі семінару. Звичайні життєві приклади, покладені в основу практичних завдань семінару, створили ситуації занурення у спілкування господаря з туристами.

Серед важливих питань з проблематики спілкування з майбутніми туристами, були такі, як поведінка господаря під час першого частування, використання ароматних трав для «зцілення через враження» і можливі алергічні реакції у деяких гостей, гра на гарантійному і негарантійному бронюванні, страхування та безпека відпочинку, використання сувенірної продукції у якості приводу для спілкування та реклами господарства.

Використовуючи технологію тренінгу «опрацювання зустрічі гостей господарями» (м. Гола Пристань) дозволило вивести формулу: «Ворота – собака - посмішка на 32», використання консервованої продукції у якості сувеніра (с. Каланчак) перетворилось на процедуру забезпечення бронювання місць в господарстві на наступний рік, механічне прощання з гостями із врученням книги «про Асканію Нову» (с. Чаплинка) перетворилось на «душевне родинне прощання» з врученням подарунку «на пам'ять» із саморобних рецептурних збірок, оберегів, фото на пам'ять та автографів «найкращим гостям» (м. Херсон).

Учасники семінарів дійшли висновку, що за своїми функціями, підготовка та зустріч гостей не може бути банальною та механічною процедурою. А саме: забезпечення готового до прийому гостей кімнатного фонду, підтримка чистоти у ньому, підтримка функціонування систем електро-водопостачання, кондиціювання, облаштування території, забезпечення культури харчування, забезпечення тематичного інформативно-пізнавального, культурного, анімаційного простору, допоміжно-оперативна функція (у випадках екстрених ситуацій: необхідності медичного обслуговування, пожежної безпеки, порушень правопорядку тощо). До зустрічі причетні не тільки господиня і господар, а й інші мешканці садиби, в тому числі підлітки та діти. Кожному відведена певна функція, яка виконується згідно внутрішньої інструкції, але з творчим підходом та ентузіазмом.

Зацікавлення проблемою перевантаження відпочинку гостей значною увагою господарів, було піднято під час розгляду фази гостьового циклу, пов’язаної з безпосереднім контактом у господарстві. Для створення вірного відчуття того, наскільки увага господарів повинна бути нав’язлива на відпочинку, учасниками семінару опрацьовано такі образи, як «золота середина» та «золотий перетин» гостинності. Приділення туристу уваги вище визнаного загальнолюдського рівня («золота середина»), для створення культурного мікросередовища, комфортного для туриста, виявилось недостатнім. Отже, рівень уваги вище «золотої середини» але нижче максимального (щоб не досягти ефекту перевантаження увагою) сформулювали як «золотий перетин».

Таким чином, вивчення фаз гостьового циклу сільського туризму виявило важливі аспекти взаємодії господарів з потенційними клієнтами і дало змогу створити нове бачення гостинності як елементу власного бізнесу, побудованому на системному вмінні якісно працювати у туристичному ринку. Сьогодні, коли обговорюється новий проект закону про сільський зелений туризм та національні стандарти сільського туризму, вивчення аспектів технологічних особливостей взаємодії господаря з туристом дає можливості забезпечення якісного обслуговування у гостьовому циклі.


Експерт бізнес-інкубатору з розвитку зеленого туризму
Олег Кравець

 

Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.