on-line с 20.02.06

Арт-блог

03.03.2020, 09:19

Март-2020

Дух пряный марта был в лунном круге, Под талым снегом хрустел песок. Мой город истаял в мокрой вьюге, Рыдал, влюбленный, у чьих-то ног. Ты прижималась все суеверней, И мне казалось — сквозь храп коня — Венгерский танец в небесной черни Звенит и плачет, дразня меня. А шалый ветер, носясь над далью,- Хотел он выжечь душу мне, В лицо швыряя твоей вуалью И запевая о старине… И вдруг — ты, дальняя, чужая, Сказала с молнией в глазах: То душа, на последний путь вступая, Безумно плачет о прошлых снах. Александр Блок

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Новости региона

26.03.2020, 10:31

"Фільми з херсонськими коріннями"

  На своїй сторінці у Леонід Єжуров повідомляє про те, що фільми ...
25.03.2020, 10:57

Як рятують Скельку

25.03.2020, 10:25

Розваги над урвищем: Херсонські гори під загрозою руйнації

> Туризм, отдых, развлечения > Бизнес-инкубатор по развитию зеленого туризма > Стратегія розвитку туристичної галузі Херсонщини – від світових стандартів гостинності до високої якості життя.

Стратегія розвитку туристичної галузі Херсонщини – від світових стандартів гостинності до високої якості життя.
22.01.2007

Стратегія розвитку туристичної галузі Херсонщини – від світових стандартів гостинності до високої якості життя.

Динаміка трансформацій, що відбуваються в Україні потребує принципово нових підходів до планування розвитку всіх галузей Херсонщини, а тим більше для визнаних пріоритетними у області. До значущих галузей належить і туризм. Саме побудова стратегії розвитку туризму, ініційована управлінням культури та туризму Херсонської облдержадміністрацією, є основою для створення умов переходу галузі до стану конкурентноздатності на українському туристичному ринку. Сам процес планування є особливим видом прийняття рішень, що стосується конкретного майбутнього рекреаційно-курортного комплексу та туризму. Програми дій прагне громада у повному складі «трикутника співпраці» (бізнес, громадський рух, влада, тощо) і її можливо осягнути навіть з урахуванням впливу різноманітних внутрішніх та зовнішніх факторів.


Першим етапом роботи із стратегічного планування по формуванню попереднього варіанту стратегії проведено у вересні - листопаді. Результатом його, обумовленим аналізом реальної ситуації у туристичній галузі - є експертний варіант стратегії розвитку. Але такий документ не може бути повним та дієвим без аналізу та доопрацювання робочими групами безпосередньо у районах області. Кінцевий варіант, сформований на засадах партнерства експертів, підприємців, лідерів громадськості рад та адміністрацій, дозволив урахувати ключові на місцевому рівні можливості та загрози галузі. Це є значущою ознакою успішності, адже стратегія є найважливішим документом органу місцевого самоврядування, що дозволяє підкреслити індивідуальність громади та її дій на фоні конкурентного оточення і аргументувати специфіку цих дій по відношенню до конкурентів.


Остаточний варіант БАЧЕННЯ позиції області на туристичному ринку має низку значущих конкурентних переваг, які мають бути гармонійно використані у кроках розвитку рекреаційно-курортного комплексу. Він включає історичний і полінаціональний ресурс «степових» та подніпровських районів, який сьогодні недостатньо опрацьовується для «приморського» сектору, можливості Чорноморського та Азовського морського узбережжя, фактор екологічної свідомості сучасного туриста, кулінарні та виноробні «родзинки» так характерні для місцевих традицій гостинності.
 

Бачення майбутнього Херсонської області з урахуванням розвитку туристично-рекреаційного комплексу має таке формулювання: «Херсонщина – центр Українського Причорномор’я, край двох морів, унікальної полінаціональної степової культури, екологічної чистоти та високої якості життя і гостинності мешканців». Таким чином сформульовано місію туристично-рекреаційного комплексу Херсонщини: «Через запровадження високих стандартів гостинності в закладах туризму Херсонщини до підвищення якості життя мешканців».
Опрацювання у районах СВОТ-аналізу слабких та сильних сторін області для туристичної галузі дозволило визначити наступні тенденції. Серед сильних сторін визначальними є: географічне розташування, проведення фестивалів, ярмарків, традиції баштанництва, виноробства, овочівництва, наявність заповідників, заказників, водно-болотних угідь, природних парків національного та міжнародного значення, наявність лікувальних води, ропи та грязі. Серед слабких сторін найбільше значення надавалось: відсутності у світі образу Херсонщини як краю цікавого для оздоровлення та відпочинку, занедбаному стану комунальної інфраструктури, невідповідності туристичних закладів міжнародним стандартам, низькій кваліфікаційний підготовці кадрів, відсутності системного інформаційного забезпечення галузі, незначним обсягам інвестицій у галузь.


Аналіз слабких та сильних сторін створив передумови визначення напрямів прикладання зусиль у галузі і напрямів розвитку. Такими були запропоновані: створення іміджу Херсонщини як європейського осередку туризму раціональне використання туристичних ресурсів, розширення терміну туристичного сезону.
Розгортання напрямів розвитку туристично-рекреаційного комплексу зумовлює створення цілісної системи стратегічних та операційних цілей з виконання місії області у туристичній галузі.
Таким чином, системний підхід і опрацювання експертної та партнерської моделі розвитку туристично-рекреаційного комплексу Херсонщини, дозволяють презентувати на рівні держави обговорену у громаді «живу» цілісну концепцію, з конкретним плануванням і баченням напряму руху, що є найважливішим етапом становлення пріоритетної для області галузі економіки.

О.Кравець
 

Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.