on-line с 20.02.06

Арт-блог

01.08.2019, 10:03

Август-2019

Пахне мелісою й медом   Вранішній чай.   Серпень неждано до тебе, -   Що ж, зустрічай.     Меду прозорі краплини...   В вервиці дні   Мов кукурузні зернини,   Злото-ясні.     Пурпур томату достиглий,   Яблучок віск,   Тихі заграви вечірні,   В темряві зблиск.     Ночі такі баклажанові,   Пісня цикад...   Астри із неба рахманного   Падають в сад.         Літо спекотне дозріло,       Осінь гряде,       Сміло вже бронзове тіло       Холоду жде. Валентина П.

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Новости региона

12.09.2019, 11:57

Як Херсон святкуватиме свій День народження

11.09.2019, 11:43

У ККЗ "Ювілейний" проходить показ фільму "Заборонений"

10.09.2019, 11:36

В Херсоні вібудеться фестиваль аматорського кіно «КІНОКІМЕРІЯ»

Все новости

29.11.2017 11:57

Стрічка Фролова

24 листопада 2017 року згідно плану роботи КУ «Обласний навчально-методичний центр культури і мистецтв» на базі Херсонського музичного училища  відбувся майстер-клас для викладачів по класу фортепіано за темою «Робота над крупною формою у класі фортепіано» викладачів – методистів вищої категорії Херсонського музичного училища Бурбас О.С. та Фролової Л.С.

Захід зібрав 170 викладачів з шкіл естетичного виховання  міста Херсона та Херсонської області. Для викладачів майстер-класу було проведено теоретичне заняття викладачем – методистом Бурбас О.С., щодо роботи над творами крупної форми як варіації, рондо, старовинна соната, сонатна форма.

Друга частина заходу складалась із практичного заняття, особливості інтерпретації клавірних творів віденських класиків на прикладах фортепіанних сонат Й.Гайдна та В.Моцарта. з викладачем-методистом Фроловою Л.С.

Майстер-класи  пройшли на високому професійному рівні, який сприяв обміну досвідом між фахівцями названого напрямку діяльності та стимулював викладачів на подальшу творчу роботу. 







Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.