on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Новини регіону

20.04.2024, 14:28

"Ескізи вільної весни". У Херсоні художниця представила виставку картин у стилістиці самчиківського розпису

  Херсонка Олена Маляренко презентувала виставку картин у стилістиці ...
20.04.2024, 14:24

На концертах збирає гроші на потреби ЗСУ. Історія адвоката та музиканта з Херсона

  Херсонець Дмитро Ігнатов 20 років працює у правовій сфері ...
20.04.2024, 14:17

Онлайн-екскурсія Гозадінови - херсонська та маріупольська гілки династії

  19 квітня пройшов ще один віртуальний захід у межах проєкту ...
> Новини регіону > Отримати тисячу доларів на втілення мистецької мрії! Отримати тисячу доларів на втілення мистецької мрії!
Всі новини

14.12.2020 11:17


Отримати тисячу доларів на втілення мистецької мрії!

Мерщій лови момент! У Херсоні, Маріуполі, Запоріжжі та Кривому Розі стартує набір учасників віком від 15 до 22 років для артпроєкту “Митець і місто”.

По завершенню конкурсу переможці отримають 1 тис. доларів на реалізацію творчої ідеї. Що ж потрібно робити, аби отримати грошовий приз та на що його можна витрачати? Відповідає кураторка “Митець і місто” Вікторія Верес:

"- Креативна молодь після завершення тренінгів має представити нові бренди своїх міст. Звісно, перш ніж це зробити, учасники протягом декількох днів  вчитимуться у наших дуже крутих менторів. Щодо нових брендів, це може бути що завгодно: мурали, якісь вуличні інсталяції, креативні лавочки, облаштування скверу, якийсь концерт або VR-технології, але все це повинно бути у міському просторі та доступне як для місцевих, так і для туристів. Ми спеціально не хочемо ставити молоді якісь умови та рамки, щоб не пригнічувати їх фантазію.."

Тренінги для учасників будуть проходити онлайн відповідно до графіка: Маріуполь — 8-9 січня, Херсон — 11-12 січня, Кривий Ріг — 15-16 січня, Запоріжжя — 18-19 січня. Що ж стосується менторів та коучів проєкту — їх склад дійсно вражає:

  • Міша Тютюнник, США (мураліст, ілюстратор) пояснить, що таке урбан-активізм, чим відрізняється мистецтво  міського простору в Україні та Америці та яка роль митця у формуванні бренду власного міста;

  • Катерина Рай, Україна (мистецтвознавиця, дослідниця сучасного візуального мистецтва) розповість, для чого потрібні VR/AR технології у мистецтві, яке місце мистецтва у міському просторі та кому воно належить;

  • Ярослав Белінський, Україна (графічний дизайнер, експерт з брендингу та візуальних комунікацій) зупиниться на понятті “філософія дизайну” і розповість, як впливає вуличне мистецтво на місцевих жителів;

  • Катя Тейлор, Україна (експертка сучасного мистецтва) розповість про артменеджмент: як не наробити помилок, працюючи над мистецьким проєктом, та й гроші не втратити;


Мурал, який створив Міша Тютюнник до 250-річчя Запоріжжя.

Серед локальних експертів, які допоможуть учасникам зануритися у тему паблік-арту та розробити новий бренд, будуть:

  • Вікторія Верес, (Запоріжжя) креативна менеджерка, кураторка багатьох культурно-мистецьких проєктів, зокрема організація кінофестивалів та створення муралів;

  • Євген Павлов, (Кривий Ріг) засновник рок фестивалю ”Залізна Міць”;

  • Діана Берг, (Маріуполь) директорка артплатформи “ТЮ”;

  • Юлія Манукян, (Херсон) арткритикиня, засновниця та кураторка ГО “Urban Republic”

У березні в Запоріжжі відбудеться фінальна презентація проєктів, так би мовити, батл між командами-учасниками з різних міст. Та команда, чия ідея буде найцікавішою, і отримає грошовий приз для її реалізації. На фінал з'їдуться всі учасники та тренери. Також організатори анонсують приїзд Павла Гудімова - засновника “Я-Галерея”.

Фахівчиня, яка буде допомагати учасникам із Херсона, Юлія Манукян, додає:

"- Херсон часто асоціюють з кавунами, пшеничними полями та з помідорами. Коли ми говоримо про розробку митцями нових брендів,   маємо на увазі щось нове, а не осучаснення старих образів. Мені здається, що Херсон уже давно переріс цей сільськогосподарський стереотип, час рухатися далі та шукати нові сенси. Я думаю, що саме наша молодь здатна генерувати нові ідеї."

Знайти анкети для участі можна тут: Маріуполь, Херсон, Кривий ріг та Запоріжжя. Термін подання анкет до 28 грудня.

Ініціатива “Митець і місто” реалізується запорізькою ГО “Культпрожектор” за підтримки посольства США в Україні.

Юлія Данилевська
Джерело інформації: Газета "Вгору", 10.12.2020





Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.