on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Новини регіону

23.03.2017, 11:33

Демократичний розвиток областей України – Херсонщина не пасе задніх...

31.10.2016, 09:39

Відкриття фотовиставки "Європейці в Таврії"

27 жовтня в Херсонській  обласній універсальній науковій бібліотеці ...
19.10.2016, 12:02

На Zабалці 2016 - триб'ют парасолькам!!!

Гра - ідеальний посередник

Гра як ідеальний практичний посередник виховує і навчає не тільки в ранньому віці, а й сприяє розвитку та засвоєнню цікавого матеріалу в шкільному віці, якщо педагоги підходять до цього процесу творчо. Нагоду переконатися в цьому мали учасники педагогічної ради, що відбулася в Херсонському державному будинку художньої творчості за участі освітян Білозерського районного центру творчості дітей та юнацтва і Голопристанського районного будинку юнацької та дитячої творчості.

На практиці розглядалися та жваво обговорювалися методи роботи з вихованцями, аби кожне з занять було цікавим та пізнавальним, адже діти відвідують позашкільні заклади за власним бажанням заради розвитку своїх здібностей. І для цього методисти, керівники гуртків повинні заглиблюватися в світ дитини через ігрові форми, ділитися з нею своїми знаннями і вміннями. Вдало розкрила ігрові технології у процесі викладання предметів художньо-естетичного циклу викладач театральних дисциплін Таврійського ліцею мистецтв Ірина Богданова, котра акцентувала, що якою є дитина у грі, такою вона буде й особистістю у майбутньому.

Тож важливо на ранніх стадіях навчання запалювати в кожному учневі інтерес до навчання, звичку зосереджуватися, самостійно думати, розвивати увагу. Захопившись грою, діти не помічають, як до активної діяльності залучаються навіть найпасивніші гуртківці. Викладачі у вигляді імпровізованих ігрових форм самі пробували поставити себе на місце дітей і побачити завдання їхніми очима. Обмін практичним досвідом довів, що і білозерцям, і голопристанцям є чим здивувати своїх колег, адже тут працюють педагоги, котрі з великою любов'ю ставляться до дітей, яким відкривають чарівний світ творчості.

Олена Нечипуренко
“Новий день”.- №16 (4906).- 15.04.2010.- стр.8

Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.