on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Новини регіону

23.03.2017, 11:33

Демократичний розвиток областей України – Херсонщина не пасе задніх...

31.10.2016, 09:39

Відкриття фотовиставки "Європейці в Таврії"

27 жовтня в Херсонській  обласній універсальній науковій бібліотеці ...
19.10.2016, 12:02

На Zабалці 2016 - триб'ют парасолькам!!!

> Персоналії > Візуальне мистецтво > Христич Іван Григорович

Христич Іван Григорович

9 жовтня 1926 року народився в с.Христечево Азовського району Ростовської області (тоді Північно-Кавказький край).
1953 - закінчив Ростовське художнє училище. Педагоги: О.М.Шкурко, В.Г.Лень.
1978 - закінчив Український поліграфічний інститут ім. І. Федорова. Педагоги: Буйнов В.Л., Прийдан І.К.
1992 - Член Національної Спілки художників України.
2001- дипломант Міністерства культури і мистецтв України та Національної Спілки художників України.
Помер в Херсоні 23 листопада 2001 р.

Творчий показ робіт випускник Ростовського художнього училища розпочав на виставках Краснодарського краю як живописець. Однак в подальшому вся його творчість пов'язана з графікою. Дивовижним даром володів Іван Христич — побачити в давно знайомому глибоко поетичне і ніби знову відкрити його глядачеві. На перший погляд мотиви його робіт здаються буденними і зовні невибагливими. Все максимально просто, але й максимально виразно, тому що працює на головну думку. Що ж лежить в основі його творчого методу? Перш за все робота з натури, пластична ясність і достовірність. Художник може зрозуміти «настрій» пейзажу і донести його до глядача.

Звіряючись з традиціями реалістичного мистецтва, він володів відточеною графічною технікою і вмінням бачити світ цілісно та емоційно. Це особливо яскраво простежується в офортах, присвячених Херсонщині. Уважно і закохано вдивляється в неозорі простори Таврійського краю: «Ранок на Дніпрі», «У гідропарку», «Берег Каховського моря», «Поблизу переправи. 44-й рік» (1984), «Дебаркадер та баржі», «Провулок» (1992), «Старий Херсон», «В степу під Херсоном», «Відлига», «Азовське море. Штиль» , де властива майстру об'єктивність бачення доповнюється точним відтворенням форм природи. Але це не застигла натура, а жива трепетна природа, в якій є безтурботність і тривога, радість і печаль. А скільки такої задушевності, тривожної емоційності в Седнівській серії «Омела, сорока, і Седнів», «Козача церква»! Художник тонко і виразно відображає її мотиви, цьому сприяє композиційний лаконізм.

В основі успіху постійна і ретельна робота з натури, художнє осмислення правди конкретного факту і віртуозне володіння графічною технікою. Майстру властиве уміння відчути прекрасне в буденному і підняти повсякденний мотив до поетичної висоти.

Джерело: Художники Херсонщини.- Херсон: Надднiпряночка, 2002. - 166 c

Галереї


Графіка

Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.