on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Новини регіону

23.03.2017, 11:33

Демократичний розвиток областей України – Херсонщина не пасе задніх...

31.10.2016, 09:39

Відкриття фотовиставки "Європейці в Таврії"

27 жовтня в Херсонській  обласній універсальній науковій бібліотеці ...
19.10.2016, 12:02

На Zабалці 2016 - триб'ют парасолькам!!!

> Персоналії > Музика > Іванченко Ігор

Іванченко Ігор


Фонотека Ігоря Іванченко, музичного колекціонера і меломана з Херсона, мабуть, одна з найбільших в Херсоні, адже вона включає більше тисячі найменувань. Херсонцям Ігор Іванченко більше відомий як ведучий відомої свого часу (1992-1995) передачі «Мегатрон», що транслювалася на Херсонському обласному телебаченні. Про музику і не тільки Ігор повідав в своєму бліц-інтерв'ю.


ДО ОДЕСИ ЗА МУЗИКОЮ

- Ігор, який період часу  зробив найбільш вагомий вплив на розвиток сучасної  музики?

- Золоте століття, найбільш мистецький період, в якому сфор­мировалися практично всі стилі і напрями сучасної музики, - це, без сумнівів, 70-ті роки. Саме в кінці 60-х був створений фундамент всіх сучасних стилів, від яких беруть початок такі знайомі гурти, як Пінк Флоїд, Джетро Талл, Кинг Крімсон, Емерсон Лейк і Пауєр, Рокси Мьюзік, Дженезіс. Ці гурти склали кістяк арт-рока. Тоді ж з'являється маса цікавих нових гуртів від Діп Перпл до Лід Зеппелін, котрі дали початок хард-року.В цей же час силами Везері Порт, Софтвер Мешин, Гонгу за­роджується фьюжн або джаз-рок. Ще один сильний поштовх - виникнення блюз-рока (Джіммі Хендрікс, Робін Тро-уєр, Кеннот Хіт), який яв­ляється основою всієї сучасної музики. Це основа всього. Отже значення 70-х для му­зики важко недооцінювати. Паралельно з цим всім разви­вається шлягер - це окрема область, зв'язана невидимими нитками зі всім, - рок-н-ролом, дісько, глемом.

- Як би ви оцінили му­зичну ситуацію в Україні і взагалі у світі?

- В Україні колосальна кількість шлягерів. Вірогідно, серед їх виконавців є і талановиті музиканти. Але річ у тому, що ця хвиля шляге­рів, розрахована на середнього широкого споживача, затьмарює усе інше. І ці хлоп'ята не мають можливості рости -для цього у них просто немає засобів. Що стосується світу -ситуація приблизно така ж, як в Україні. Більшість з того, що відбувається на музичному ринку, - це шлягер, який розрахований на могутній шоу-бізнес, заробляння грошей і перемелювання всього під потрібний формат. Ніякого творчого підйому, немає незвичних  речей, суцільне пере­ливання з пустого у порожнє.

- Але хоч щось нове з'является?

- Нове - добре синтезоване старе. Вся суцільна стилізація. Це явище харак­терно не тільки для музики. Це добревидиме по тій же моді в одязі. Так у будь-якому вигляді мистецтва. З перебігом часу, розвитком технологій ця стилізація настільки висока і тонка, що її може відмітити тільки людина, котра пережила  декілька змін цих мод. Звук залишився тим же, тільки він вигострений технічно.

- Це криза?

- Ні, це перехідний пе­ріод. Це пошук виходу. У кінці кінців, вихід знайдеться. Зараз навіть в просунутих країнах, в Англії наприклад, співіснують тисячі музикантів різних напрямів, і цей вал винен переродитися. Коли в музиці застій, повинен знайтися винахідник, який створює все як би навиворіт, це чипляють інші, і тоді ось він - вихід з безвиході. Така безвихідь була перед «Бітлз». Від «Бітлз» все почалося по-новому. Пошук йде. Європейські музиканти, наприклад, багато зараз беруть з музики Пакистану, Індії, відбувається повернення до класики.

- Де можна купити цікаву, нестандартну музику?

- В Україні є, мабуть, єдине місто, де можна знайти претензійну музи­ку. Це Одеса. І не тільки у приватних колекціонерів, вона є в роздрібі, зокрема мож­на купити і фірмові диски. Я пам'ятаю, як до Одеси якось зайшли кораблі ВМС США і аме­риканські матроси станови­лись в черзі і скуповували музикальні  диски. І справа була не тільки в тому, що диски були для них колосально дешевими - якість і асортимент теж позначалася.

- Чому Одесса?

- Стара традиція, інтелегенський  потенціал. Одеса завжди була столицею для мело­манів. І зараз, і в радянські часи. Це не просто специ­фіка портового міста, там є попит на цікаву музику. У Києві теж багато музикаль­них магазинів - але це засилля сірого валу, це рівень звичайного споживача, там немає пре­тенціозной музики. У Києві в кожному магазині одне і те ж. А в Одесі кожен магазин має специфіку.

ОЛЕСЬ БОГДАНІВ
журналист

Газета «Взгляд», 11 травня, 2006

Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.