on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Новини регіону

02.12.2021, 09:31

Херсонська легенда: не стало народного артиста Харіса Ширінського

  Невимовний сум і велика втрата для Херсонщини. Із життя раптово ...
30.11.2021, 10:26

Херсонці знову перемогли. Тепер у Тайбеї та Лос-Анджелесі

  Как ранее сообщало наше издание на кинофестивале «Бардак» ...
29.11.2021, 11:18

Нa Xepcoнщинi вiдбудeтьcя 18 кiнoфecтивaль дoкумeнтaльнoгo кiнo пpo пpaвa людини

  Зaпpoшуємo пpeдcтaвникiв ЗМI Xepcoнa тa гpoмaдcькиx aктивicтiв ...
> Персоналії > Візуальне мистецтво > Логачова Наталія Миколаївна

Логачова Наталія Миколаївна

17 серпня 1958 року народилась в м. Сімферополі.
1981 - закінчила Кримське художнє училище ім. М. С. Самокиша. Педагоги: Бородкін А.В., Шипов А.І.
1994 - член Національної Спілки художників України.

Працюючи в живопису, акварелі, техніці художнього текстилю, використовуючи вільне малювання по шовку, гарячий батік, макраме з декоративними керамічними елементами, Наталія Логачова залучає до власної емоційної сфери то експресією руху («Вітрильна регата» 1994), то ліричністю фантастичного життя («Механіка руху» 1998, «Морські черепашки»), то метафізичним осмисленням навколишнього світу («Предметний світ», «Вартові часу»), то життєрадісним відчуттям природи («Квіти кохання» 1997, «Бахчисарай. Квітучі дерева»).

Високий професіоналізм є для художниці лише засобом, за допомогою якого вона будує свій образний світ. В роботах «Осінні хризантеми», «Експресія руху» вона знайшла ту невловиму музику, яку життя вкладає в усе, що нас оточує. В її творах яскраво прослідковується індивідуальність авторської трактовки явищ життя.

Вона виросла на культурі Криму, його легендах і переказах, увібрала в себе прикмети, залишені тут минулими цивілізаціями. Її першим вчителем був батько Микола Михайлович Сусін, архітектор і будівельник, який відкрив їй красу навколишнього світу. Вона сприймає Крим як одне із тих місць на земній кулі, яке має найтісніший зв'язок з космосом. І щороку намагається потрапити туди, щоб отримати частку космічної енергії. Своєю улюбленою технікою вважає розпис по шовку. — "Шовк складний матеріал,— говорить художниця, -легкий, хиткий, він ставить суворі часові рамки, тут нічого не переробиш, не виправиш. І лише тоді, коли все складеться всередині тебе , з'єднається з волею і непереборним емоційним бажанням все, що накопичилось, виплеснути назовні — приступаю до роботи". Своєю удачею в цій техніці вважає роботи «Теракотові посудини» (1999), «Перервана соната», «Морські черепашки», «Піна прибою» (1995), «Спаси і збережи» (1994).

Кольорова насиченість, відточена пластична форма і завершеність художнього задуму, характерні для робіт художниці, говорять про зрілість її таланту і великі творчі можливості. У спілкуванні з природою, що збагачує духовний світ людини, художниця бачить джерело свого натхнення.

Джерело: Художники Херсонщини.- Херсон: Надднiпряночка, 2002. - 166 c

Галереї


Художній текстиль, графіка

Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.