on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Новини регіону

23.03.2017, 11:33

Демократичний розвиток областей України – Херсонщина не пасе задніх...

31.10.2016, 09:39

Відкриття фотовиставки "Європейці в Таврії"

27 жовтня в Херсонській  обласній універсальній науковій бібліотеці ...
19.10.2016, 12:02

На Zабалці 2016 - триб'ют парасолькам!!!

> Туризм, відпочинок, розваги > Зелений туризм на Херсонщині > Сільський туризм на Херсонщині: міфи або перспективи?

Сільський туризм на Херсонщині: міфи або перспективи?

14.11.2006



Що у Херсонській області заважає розвитку такому бізнесу? На це питання шукали відповідь учасники круглого столу «Розвиток сільського туризму в умовах Таврійської степової культури Херсонщини», що проходив у м. Гола Пристань на садибі «Чайка».



Управління культури і туризму Херсонської облдержадміністрації та Бізнес-інкубатор з розвитку зеленого туризму Херсонщини, створений громадською організацією «Ліга ділових та професійних жінок», які організували захід, поставили за мету проаналізувати, основні перешкоди розвитку галузі та визначити кроки, які виведуть її із стану млявого існування.



Дебати, пов’язані з перспективами розвитку сільського (як його ще називають - «зеленого») туризму в Херсонській області, сьогодні багато кого дивують. Адже сторонами відстоюються полярні думки. Одна - є чудове морське узбережжя і цього досить ще на 10 років для процвітання туристичної галузі. Доводи іншої – сільський туризм значно поповнює прибутки селянина, не конкуруючи з оздоровчими закладами, а різні типи туризму, доповнюють один одного своїми родзинками.


Головне те, що обидві позиції частково праві. Дійсно, нам би привести до ладу «приморський» туристичний бізнес: розібратись – забезпечити якість прийому туристів, систематизувати інформацію, врешті-решт вказівники вулиць в курортних селищах повісити, а потім візьмемось за все інше. З іншого боку, ринок і споживач потребує показати йому весь спектр туристичного продукту в тому числі й оздоровлення в сільській місцевості, отже сільський туризм не може залишатись «поза бортом».



Прикладом є, така вишукана країна, як Франція, при наявності близько 700 замків і палаців сертифікованих для прийому любителів агротурів, яка пропонує ще п’ять категорій недорогих дерев’яних будиночків-шале на 4-6 гостей з особливим шармом і багатими гастрономічними традиціями, авто-кемпінги та панда-готельчики. Сільський туризм Великобританії є основою для існування 25000 малих бізнесів, а Національною туристичною організацією акредитовано 1100 агроосель. Невеличка альпійська Австрія нараховує 15000(!) зареєстрованих агро туристичних господарств, Італія – 7000 (!) ліцензованих державними службами господарств.



Важливим фактором успіху круглого столу було те, що робота об’єднала і представників виконавчої та законодавчої влади області, районів, селищних Рад, власників приватних осель, представників громадських організацій. Однією з ключових проблем розвитку галузі державного масштабу, було визначено відсутність окремого закону, який би визначив норми, критерії та пільги суб’єктів сільського туризму.



Значну низку проблем, якими опікувались власники садиб було систематизовано експертами-тренерами Програми «Бізнес-інкубатор з розвитку зеленого туризму на території Таврійської степової культури Херсонської області» і визначено шляхи їх вирішення.



Інформаційно-консультативний аспект, який вирішує Бізнес-інкубатор є визначальним у подальшому розвитку галузі. Необхідність систематизації ресурсів, підготовки працівників, розробка місцевих стандартів та контролю якості, тематики садиби для зацікавлення потенційних туристів, формування стратегій місцевого розвитку для селищних та міських рад – це той невеликий спектр, з яким працюють консультанти та експерти бізнес – інкубатору. Програма спрямована на вирішення проблеми якісного та ефективного використання ресурсів області, які притаманні для розвитку зеленого туризму і працює для власників садиб, фермерів, представників малого та середнього бізнесу. Послуги в програмі надають досвідчені сертифіковані експерти, серед яких менеджери туристичної діяльності, консультанти-науковці зі стратегічного планування, тренери і технічні спеціалісти. Це колектив експертів з багаторічним досвідом тренерської діяльності. Підтримка даної програми здійснюється Фондом Євразія за рахунок коштів, наданих Координатором проектів ОБСЄ в Україні та Агентством США з Міжнародного Розвитку (USAID).



Але найважливішим аспектом становлення галузі, є віра херсонських господарів у свої можливості, власну активність, пошук «родзинки» своєї садиби для майбутньої промоції на туристичному ринку України, перлини українського частування «від душі», розуміння сільськими господарями можливостей отримання додаткових заробітків від «галузі гостинності». А унікальні природні можливості, таврійська полінаціональна культура і багатовікова історична спадщина Херсонщини довершать справу духовного та фізичного оздоровлення туристів.



Отже, зроблено значущий крок з розвитку «нової», але перспективної галузі області і можна з впевненістю говорити про створення не міфічної, а реальної нової туристичної пропозиції. І довіряймо гостинності наших земляків - запрошуймо друзів відпочивати в наше херсонське село, де душевний спокій і рівновага наповнюють людське серце чистотою та злагодою.




Джерело : Херсонська громадська організація "Ліга ділових та професійних жінок"




http://www.civicua.org/text/news/view.html?q=884926

 

Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.