on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Новини регіону

22.03.2024, 13:15

Книга історій "Плач Херсонщини". Художниця створила ілюстрації використовуючи старослов'янські символи

  Художниця з Херсона Валерія Гуран працювала в Естонії та ...
20.03.2024, 23:16

Сквер на проспекті Незалежності в Херсоні назвали на честь Джона Говарда

  У Херсоні завершилось громадське голосування щодо перейменування ...
20.03.2024, 22:51

Присвятила 50 років свого життя театру. Історія Заслуженої артистки України з Херсона Олександри Тарновської

Заслужена артистка України Олександра Тарновська присвятила 50 років ...
Всі новини

29.11.2017 11:57

Стрічка Фролова

24 листопада 2017 року згідно плану роботи КУ «Обласний навчально-методичний центр культури і мистецтв» на базі Херсонського музичного училища  відбувся майстер-клас для викладачів по класу фортепіано за темою «Робота над крупною формою у класі фортепіано» викладачів – методистів вищої категорії Херсонського музичного училища Бурбас О.С. та Фролової Л.С.

Захід зібрав 170 викладачів з шкіл естетичного виховання  міста Херсона та Херсонської області. Для викладачів майстер-класу було проведено теоретичне заняття викладачем – методистом Бурбас О.С., щодо роботи над творами крупної форми як варіації, рондо, старовинна соната, сонатна форма.

Друга частина заходу складалась із практичного заняття, особливості інтерпретації клавірних творів віденських класиків на прикладах фортепіанних сонат Й.Гайдна та В.Моцарта. з викладачем-методистом Фроловою Л.С.

Майстер-класи  пройшли на високому професійному рівні, який сприяв обміну досвідом між фахівцями названого напрямку діяльності та стимулював викладачів на подальшу творчу роботу. 







Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.