on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Новини регіону

08.12.2023, 23:24

Благодійний мистецький вечір "Херсон.Люди, як струни"/Херсонська баллада пройшов у Одесі

  Благодійний мистецький вечір "Херсон.Люди, як струни"/Херсонська ...
08.12.2023, 23:20

Частина зображення, авторський почерк, номери. Як херсонські музейники ідентифікують викрадені РФ картини

З часу викрадення російськими військовими колекції Херсонського художнього ...
07.12.2023, 15:45

"Буде тобі, враже, так, як відьма скаже". Херсонський театр презентував нову моновиставу

  2 грудня 2023 року в арт хабі в укритті відбулась прем'єра ...
Всі новини

29.11.2017 11:57

Стрічка Фролова

24 листопада 2017 року згідно плану роботи КУ «Обласний навчально-методичний центр культури і мистецтв» на базі Херсонського музичного училища  відбувся майстер-клас для викладачів по класу фортепіано за темою «Робота над крупною формою у класі фортепіано» викладачів – методистів вищої категорії Херсонського музичного училища Бурбас О.С. та Фролової Л.С.

Захід зібрав 170 викладачів з шкіл естетичного виховання  міста Херсона та Херсонської області. Для викладачів майстер-класу було проведено теоретичне заняття викладачем – методистом Бурбас О.С., щодо роботи над творами крупної форми як варіації, рондо, старовинна соната, сонатна форма.

Друга частина заходу складалась із практичного заняття, особливості інтерпретації клавірних творів віденських класиків на прикладах фортепіанних сонат Й.Гайдна та В.Моцарта. з викладачем-методистом Фроловою Л.С.

Майстер-класи  пройшли на високому професійному рівні, який сприяв обміну досвідом між фахівцями названого напрямку діяльності та стимулював викладачів на подальшу творчу роботу. 







Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.