on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Новини регіону

12.01.2022, 09:14

"Суспільне: Херсон" запрошує на передпоказ документальної програми «Херсонська бавовна або невдалий радянський експеримент»

  12 січня о 13:00 у Херсонській обласній універсальній ...
03.01.2022, 11:26

Для xepcoнcькиx дiтeй opгaнiзувaли нoвopiчний зaxiд у тeaтpi ляльoк

  З нaгoди нoвopiчниx тa piздвяниx cвят, Xepcoнcьким мicьким ...
03.01.2022, 11:17

Херсонські художниці розробляють декор до свят

  Про наближення Нового року нагадує поява атрибутів на всіх ...
Всі новини

27.05.2016 09:20

Західноєвропейське мистецтво  XVII – поч. XX ст. 

 

У експозиції, присвяченій Дню Європи в Україні, репрезентовано твори майстрів західноєвропейського мистецтва із зібрання музею. Кожен окремий твір – це приклад приналежності авторів до різноманітних європейських художніх шкіл.

Німецький живопис XVIII століття представлений полотном Кристофеля  Любинецького, створеним у дусі «малих» голландців.  Картина  Августа фон Байєра «У монастирського настоятеля» (1859), належить до пізнього німецького романтизму. Вона перейнята відчуттям таємничості, недомовленості, що підсилюються автором за допомогою світлотіньових контрастів. Полотно ще одного німецького митця Густава Ріхтера (Сільський пейзаж. XIX ст.), виконане за правилами академічного стилю живопису, відзначене прагненням автора передати безпосереднє відчуття краси природи.

Англійський станковий живопис представлено твором Пітера Лелі (справжнє ім’я  Пітер Ван  дер Фас), послідовника  відомого фламандського художника Антоніса Ван Дейка. Пітер Лелі був провідним художником Англії у часи реставрації монархії Стюартів (1660-1680 рр.). Працюючи при дворі Карла II, він написав велику кількість аристократичних парадних портретів. Полотно «Дама з собачкою» дає уяву як про ідеал красоти, що панував у вищих колах англійського суспільства, так і про модне у ті роки придворне портретне мистецтво.

Італійську школу живопису представлено твором невідомого майстра першої половини XVIII століття. Репрезентативний «Портрет духовної особи і хлопчика» є одним з найкращих творів колекції музею.

 Бельгієць Франц Ферлут також жив і працював в Італії. Його архітектурний пейзаж «Руїни Форуму» (XIX ст.)  являє собою характерний зразок пізньоакадемічного живопису середини XIX ст.  з чітким розподілом  композиції на три плани, умовним колоритом, жорстким трактуванням форм.

В основу картини невідомого французького художника середини XVII ст. «Жертвоприношення Авраама» покладено відомий сюжет з Біблії. Виразність жестів, афектація почуттів, динамічна композиція свідчать про вплив на майстра мистецтва бароко.

Експозицію доповнено скульптурними творами французьких майстрів Мена П’єр Жюля (Бик. XIX ст.), Меленга Ет’єна  Марі (Пилип Орлеанський і Людовик XV. XIX ст.) та італійця Італо Орландо Грізеллі (Чоловік, що сидить. XIX ст.).

Приємних Вам вражень!







Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.