on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.02.2020, 09:16

Февраль 2020

Мело, мело по всей земле Во все пределы. Свеча горела на столе, Свеча горела. Как летом роем мошкара Летит на пламя, Слетались хлопья со двора К оконной раме. Метель лепила на стекле Кружки и стрелы. Свеча горела на столе, Свеча горела. На озаренный потолок Ложились тени, Скрещенья рук, скрещенья ног, Судьбы скрещенья. И падали два башмачка Со стуком на пол. И воск слезами с ночника На платье капал. И все терялось в снежной мгле Седой и белой. Свеча горела на столе, Свеча горела. На свечку дуло из угла, И жар соблазна Вздымал, как ангел, два крыла Крестообразно. Мело весь месяц в феврале, И то и дело Свеча горела на столе, Свеча горела. Борис Пастернак

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

Новости региона

25.02.2020, 11:45

День пам`яті Героїв Революції Гідності в Херсонському училищі культури

24.02.2020, 15:51

Як педагоги мистецьких шкіл Херсонщини кваліфікацію підвищували

20.02.2020, 09:26

"Срібна голка і нить золота..."

> Персоналии > Кино > Бондарчук Роман > "Вулкан" відроджує традиції поетичного кіно України" - кінокритик про фільм херсонського режисера

"Вулкан" відроджує традиції поетичного кіно України" - кінокритик про фільм херсонського режисера


Режисер фільму Роман Бондарук

Минулого тижня, на міжнародному фестивалі у Карлових Варах, відбулась премьєра фільма херсонського режисера Романа Бондарчука "Вулкан". 

"Фільм Романа Бондарчука "Вулкан" із його потужною образотворчою фактурою й талановитою символікою несподіваним чином відроджує традиції поетичного кіно України. Воно, виявляється, не померло і не опошлилося. Це також свідчення появи зрілого кінематографа - одночасно патріотичного й критичного."

Про це на кінофестивалі в Карлових Варах, Чехія, сказав російський кінокритик, кінознавець Андрій Плахов, передає Gazeta.ua.

Дія трагікомедії Бондарчука відбувається на південному сході України, в районі Каховського моря. Місцеві жителі промишляють тут тим, що шукають у землі метал, здають його на металобрухт. Герої мріють продати багатим німцям вириті свідчення "східного походу" їх предків. Найактивнішого шукача, колишного голову рибгоспу, дядька Вову втілив актор театру на Лівому Березі 50-річний Віктор Жданов. Головний герой картини - молодий киянин Лукас, перекладач місії ОБСЄ. Сюжет обертається навколо його поїздки на схід. Машина застряє, попутники зникають, і молодий чоловік залишається посеред безкрайнього степу.

"Показують не зовсім Донбас, але ментальність місцевих жителів не так вже сильно відрізняється, - каже Андрій Плахов. - Колись тут вирувало життя. Його сліди виникають як степові міражі: раптом у розпеченому повітрі матеріалізується хор українських жінок, які співають "Пливе човен, води повен ...". Сліди минулого у вигляді затоплених сіл криються і на дні Каховського моря. А ось на поверхні нічого не залишилося - всюди дике поле з вовчими законами, безглуздими бійками, бандитами в камуфляжі і корумпованими ментами.

Проте, фільм Бондарчука не схожий ні на гротеск, ні на чорнуху. Його суть висловлює мати дядька Вови, стара, яка прожила все життя на одному місці і не дала втекти звідси синові. Вона каже Лукасу: "Це у вас там в Києві є президент, депутати, міліція, а у нас немає нічого, є тільки земля, яка тримає нас і дає нам силу".

Картину "Вулкан" зняли за підтримки Держкіно України. Бюджет - 10 млн. грн.

Джерело інформації: Газета "Вгору"

Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.