on-line с 20.02.06

Арт-блог

02.01.2020, 09:07

Январь 2020

Сухое левантинское лицо, упрятанное оспинками в бачки, когда он ищет сигарету в пачке, на безымянном тусклое кольцо внезапно преломляет двести ватт, и мой хрусталик вспышки не выносит; я жмурюсь - и тогда он произносит, глотая дым при этом, "виноват". Январь в Крыму. На черноморский брег зима приходит как бы для забавы: не в состояньи удержаться снег на лезвиях и остриях атавы. Пустуют ресторации. Дымят ихтиозавры грязные на рейде, и прелых лавров слышен аромат. "Налить вам этой мерзости?" "Налейте". Итак - улыбка, сумерки, графин. Вдали буфетчик, стискивая руки, дает круги, как молодой дельфин вокруг хамсой заполненной фелюги. Квадрат окна. В горшках - желтофиоль. Снежинки, проносящиеся мимо... Остановись, мгновенье! Ты не столь прекрасно, сколько ты неповторимо. И.Бродский  

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Новости региона

20.01.2020, 14:30

Будинок Поліни Райко може отримати статус пам’ятки культури місцевого значення

17.01.2020, 10:18

В херсонском музее покажут классику «украинского поэтического кино»

Фото с сайта Национального центра Александра Довженко. Кадр из фильма ...
23.12.2019, 14:59

Перша фотовиставка в новому просторі

Все новости

27.05.2016 09:20

Західноєвропейське мистецтво  XVII – поч. XX ст. 

 

У експозиції, присвяченій Дню Європи в Україні, репрезентовано твори майстрів західноєвропейського мистецтва із зібрання музею. Кожен окремий твір – це приклад приналежності авторів до різноманітних європейських художніх шкіл.

Німецький живопис XVIII століття представлений полотном Кристофеля  Любинецького, створеним у дусі «малих» голландців.  Картина  Августа фон Байєра «У монастирського настоятеля» (1859), належить до пізнього німецького романтизму. Вона перейнята відчуттям таємничості, недомовленості, що підсилюються автором за допомогою світлотіньових контрастів. Полотно ще одного німецького митця Густава Ріхтера (Сільський пейзаж. XIX ст.), виконане за правилами академічного стилю живопису, відзначене прагненням автора передати безпосереднє відчуття краси природи.

Англійський станковий живопис представлено твором Пітера Лелі (справжнє ім’я  Пітер Ван  дер Фас), послідовника  відомого фламандського художника Антоніса Ван Дейка. Пітер Лелі був провідним художником Англії у часи реставрації монархії Стюартів (1660-1680 рр.). Працюючи при дворі Карла II, він написав велику кількість аристократичних парадних портретів. Полотно «Дама з собачкою» дає уяву як про ідеал красоти, що панував у вищих колах англійського суспільства, так і про модне у ті роки придворне портретне мистецтво.

Італійську школу живопису представлено твором невідомого майстра першої половини XVIII століття. Репрезентативний «Портрет духовної особи і хлопчика» є одним з найкращих творів колекції музею.

 Бельгієць Франц Ферлут також жив і працював в Італії. Його архітектурний пейзаж «Руїни Форуму» (XIX ст.)  являє собою характерний зразок пізньоакадемічного живопису середини XIX ст.  з чітким розподілом  композиції на три плани, умовним колоритом, жорстким трактуванням форм.

В основу картини невідомого французького художника середини XVII ст. «Жертвоприношення Авраама» покладено відомий сюжет з Біблії. Виразність жестів, афектація почуттів, динамічна композиція свідчать про вплив на майстра мистецтва бароко.

Експозицію доповнено скульптурними творами французьких майстрів Мена П’єр Жюля (Бик. XIX ст.), Меленга Ет’єна  Марі (Пилип Орлеанський і Людовик XV. XIX ст.) та італійця Італо Орландо Грізеллі (Чоловік, що сидить. XIX ст.).

Приємних Вам вражень!







Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.