on-line с 20.02.06

Арт-блог

01.10.2018, 09:00

Октябрь-2018

Почався жовтень Ну, ось і жовтень туманіє, Мов молоком залите все. На сході сонце рожевіє, Сюрпризи осінь нам несе У жовтім листі і в тумані, В холодній і важкій росі… Повсюди квіти полум’яні Пишаються в п’янкій красі. Та листячко в садку рідіє Летить додолу із гілля. Травичка де-не-де рудіє, У жовтім килимі земля… І буде дощик йти частіше Прийдуть на землю холоди… І стане сіро та сумніше, Що хоч із дому не ходи… Але ще будуть й дні погожі, І сонечко пошле тепло. Та дні тепер на миті схожі — Лиш встало сонце та й лягло… А ночі довгі, горобині Постукають до нас в вікно… Та це ще буде, а от нині Ще тепло й гарно все одно. Хоч жовтень вже і на порозі, Земля ще радістю цвіте. Простує осінь по дорозі, Сміється листя золоте… Надія Красоткіна

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Locations of visitors to this page

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Новости региона

17.10.2018, 09:36

В Херсоне показали выставку «Сквозь призму феминизма»

Фото Елены Астасьевой 13 октября в помещении Арт-подвала (он же офис ...
17.10.2018, 09:23

"Вулкан" виборов Ґран-прі Міжнародного фестивалю нового кіно у м. Спліт

11.10.2018, 14:11

У міськраді затверджено план заходів до Дня захисника України та Дня Українського козацтва

Все новости

27.05.2016 09:20

Західноєвропейське мистецтво  XVII – поч. XX ст. 

 

У експозиції, присвяченій Дню Європи в Україні, репрезентовано твори майстрів західноєвропейського мистецтва із зібрання музею. Кожен окремий твір – це приклад приналежності авторів до різноманітних європейських художніх шкіл.

Німецький живопис XVIII століття представлений полотном Кристофеля  Любинецького, створеним у дусі «малих» голландців.  Картина  Августа фон Байєра «У монастирського настоятеля» (1859), належить до пізнього німецького романтизму. Вона перейнята відчуттям таємничості, недомовленості, що підсилюються автором за допомогою світлотіньових контрастів. Полотно ще одного німецького митця Густава Ріхтера (Сільський пейзаж. XIX ст.), виконане за правилами академічного стилю живопису, відзначене прагненням автора передати безпосереднє відчуття краси природи.

Англійський станковий живопис представлено твором Пітера Лелі (справжнє ім’я  Пітер Ван  дер Фас), послідовника  відомого фламандського художника Антоніса Ван Дейка. Пітер Лелі був провідним художником Англії у часи реставрації монархії Стюартів (1660-1680 рр.). Працюючи при дворі Карла II, він написав велику кількість аристократичних парадних портретів. Полотно «Дама з собачкою» дає уяву як про ідеал красоти, що панував у вищих колах англійського суспільства, так і про модне у ті роки придворне портретне мистецтво.

Італійську школу живопису представлено твором невідомого майстра першої половини XVIII століття. Репрезентативний «Портрет духовної особи і хлопчика» є одним з найкращих творів колекції музею.

 Бельгієць Франц Ферлут також жив і працював в Італії. Його архітектурний пейзаж «Руїни Форуму» (XIX ст.)  являє собою характерний зразок пізньоакадемічного живопису середини XIX ст.  з чітким розподілом  композиції на три плани, умовним колоритом, жорстким трактуванням форм.

В основу картини невідомого французького художника середини XVII ст. «Жертвоприношення Авраама» покладено відомий сюжет з Біблії. Виразність жестів, афектація почуттів, динамічна композиція свідчать про вплив на майстра мистецтва бароко.

Експозицію доповнено скульптурними творами французьких майстрів Мена П’єр Жюля (Бик. XIX ст.), Меленга Ет’єна  Марі (Пилип Орлеанський і Людовик XV. XIX ст.) та італійця Італо Орландо Грізеллі (Чоловік, що сидить. XIX ст.).

Приємних Вам вражень!







Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.