Не утримаюся оспівати хвалебну оду дореволюційним газетярам, лише завдяки яким можна точно визначити, коли херсонці побачили перший автомобіль. Так, влітку 1901 місцева газета «ЮГ'» повідомляла: «Учора прибули в Херсон з Миколаєва чотири мандрівника на автомобілі: власник автомобіля І. П. Леонтович, В. І. Варфоломєєв, монтер фабрики Куделя в Аахені, звідки був виписаний автомобіль, Байзарт , монтер одеського складу Цорна, через який виписувалася машина. Шлях від Миколаєва до Херсона був пройдений ними безупинно в 3 години. В дорозі мандрівники два рази підливали воду в котел ... Мета поїздки - ознайомлення на практиці з властивостями машини і її пристосованістю до руху по нашим грунтових дорогах. Вартість автомобіля близько 3000 рублів ». Першими херсонцями, володарями новітніх транспортних засобів, стали люди, далеко не бідні і добре відомі городянам: Волохін, Лінке, Скарлато, Фальц-Фейн, Соколов та інші.
Зараз ми маємо можливість обслужити своє авто по вищому розряду на http://www.khv-signal.ru/ саме завдяки всім цим людям.
Вже до кінця першого десятиліття ХХ століття по Херсону роз'їжджали близько трьох десятків авто. Знову ж завдяки газетам можна навіть встановити ім'я першої херсонської жертви автомобіля. Це була 18-річна Олександра Харчено, яку попало після прибуття в Одесу до чоловіка потрапити під колеса автомобіля «Лорен-Дітріх» одеського губернатора Б. П. Пелікана. Трохи пізніше в Херсоні на Поштовій вулиці (нині - проспект Ушакова) автомобіль збив 9-річного хлопчика. Це сталося, коли автомобілі в Херсоні можна було порахувати на пальцях.