on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Новини регіону

17.06.2024, 12:25

У Львові проходить виставка “Вас вітає Музей сучасного мистецтва, Херсон 2002-2022”

  До 15 липня у Львівському муніципальному мистецькому центрі триватиме ...
17.06.2024, 12:23

На хустці з колекції українського бренду зобразили роботу, викрадену з херсонського музею

До благодійної колекції шовкових хусток “Викрадене мистецтво” ...
17.06.2024, 12:20

У Словаччині покажуть стрічку "Редакція" Романа Бондарчука, яку знімали на Херсонщині

  23 та 28 червня у місті Кошиці (Словаччина) відбудеться прем’єра ...

Без еротики - не цікаво?

Оголені жінки і напівоголені чоловіки — ось хто найчастіше стає героями реклами. Чому рекламісти використовують еротизм і сексизм в рекламі? Які стереотипні образи існують в ній і як впливає реклама на суспільну етику і мораль, вирішили з'ясувати члени регіонального представництва фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні та Білорусі, всеукраїнської громадської організації «Жіночий консорціум України» та обласного центру «Успішна жінка». Вони зібралися разом і провели дискусію.

— Мета цього заходу — привернути увагу широкої громадськості до питань використання стереотипних образів жінок та чоловіків у рекламі, — розповідає координатор програм організації «Жіночий консорціум України» Наталя Точиленкова. — Кожен із нас повинен хоча б раз подивитися на рекламу очима дитини, яка ще зовсім не розуміє, що правильно, а що ні. А навколишня реклама формує певні моделі поведінки, і морального та етичного в цих моделях дуже мало.

В дискусії обговорювалася лише зовнішня реклама. Починати зміни, пояснили організатори заходу, треба саме з неї. Адже якщо телевізор в будь-яку хвилину можна вимкнути, газети не читати, то від щитів, якими всіяне місто, нікуди не подінешся, і хочеш чи ні, дивитися на них все одно доведеться.
Представник Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі в Херсонській та Миколаївській областях Ірина Шаповалова переконана, що такі зустрічі — не марні. Власне з них і повинні розпочинатися зміни у цивілізованому суспільстві.

— Як представник державного органу я дуже задоволена, що зараз в різних областях відбуваються аналогічні заходи, — розповідає Ірина Василівна. — Саме в таких дискусіях можна зрозуміти, як збалансувати інтереси рекламодавців і норми моралі. І не варто скептично дивитися на нашу зустріч: це дуже хороший початок! Завжди зміни до законів виникають як результат суспільної зацікавленості та обговорення. Образ жінки, що дивиться на нас із бігбордів, — стереотипний: вона дуже приваблива та сексуальна, але ж аніякої особистості. От і виходить, що більшість реклами підсвідомо формує відповідне ставлення до жінки реальної: на неї дивляться лише як на об'єкт сексуальних фантазій або ж як на самку, яка має бути красивою і здоровою, щоб давати чоловіку потомство.
Микола Сухомлин, медіа-експерт тендерного інформаційно-аналітичного центру «Крона» з Харкова, зізнався, що вперше з проблемою тендерних стереотипів зіткнувся, коли його дружина влаштовувалася на роботу: «Хто б міг подумати, що в XXI столітті людина не може вважатися хорошим працівником тільки через те, що вона жінка! Жінка не може бути розумною — думає більшість із тих, хто створює рекламу, переносячи зрештою своє стеоретипне бачення на рекламні щити, А вони, в свою чергу, підсвідомо формують знову ж таки стереотипне бачення у людини, що на ці щити дивиться! Виходить якесь зачароване коло!».

Спеціально для дискусії була створена фотовиставка про зовнішню рекламу, яку кожного дня бачать городяни і, зауважте, діти на різних бігбордах та на громадському транспорті. Представник одного з рекламних агентств Херсона Борис Пасечний говорить, що така реклама насправді не тільки не є двигуном прогресу, а віддаляє людину від цивілізації: «Потік подібної рекламної продукції привчає людину не думати, а жити інстинктами. Наприклад, чоловік бачить оголену дівчину. Він хоче заволодіти нею і, відповідно, тим, що вона рекламує. Ну от, мети реклами досягнуто: споживач хоче придбати товар. Але ж якими методами!».
Члени дискусійного клубу переконані, що ситуацію можливо змінити і можна викорінити еротизм та сексизм із реклами. Щоправда, на це знадобиться ще чимало часу. Тому поки що любителям оголених тіл можна не хвилюватися. Чарівна напівроздягнена красуня з бігборда, що під вашим балконом, усміхатиметься вам ще довго!

Ірина КУЗЬО.
Новий день.-11.06.2009

Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.