Панове, рятуймо «Товариш»!
Складається враження, що справу повернення додому легендарного українського барка «Товариш» приймають близько до серця лише ті, хто реально впливати на ситуацію не здатен. Ось уже третій місяць керівники Херсонського морехідного коледжу з усіх можливих трибун закликають жертвувати до фонду порятунку «Товариша», однак його каса поповнюється черепашачими темпами. Для ремонту судна у доках англійського міста Ньюкасла потрібно близько двох з половиною мільйонів фунтів стерлінгів, а на рахунку фонду є аж...330. Гривень. Триста з них внесли співробітники регіонального управління СБУ, відірвавши від своїх скромних зарплат. Ще по червінцю скинулися троє херсонських бідаків-пенсіонерів. Ото й усі накопичені фондом капітали.
«Ми надіслали письмові прохання про допомогу практично до всіх портів, великих і малих фірм-судновласників півдня України, та марно - ніхто не дав жодної копійки, - розповідає заступник начальника коледжу Олександр Фоміних. - Більшість навіть не відповіла на звернення, а дехто надіслав співчутливі відповіді типу: «Усе розуміємо, але грішми поділитися не можемо, бо самі у скруті».
На презентації фонду порятунку «Товариша» директор Скадонського морського порту Іван Бокша впевнено обіцяв: портова адміністрація неодмінно підкине на ремонт барка сяку-таку копійчину. Проте з того часу коштів на це у нього чомусь не знайшлося. Чи відкрита влітку міжнародна поромна переправа Зонгулдак - Скадовськ розорила портовиків уже остаточно?
Сергій Яновський
За матерілама херсонської преси