Рекламний метелик крильцями бяк-бяк...
07.04.1999
"Наддніпрянська правда", 7.04.1999
Що спільного між метеликом і рекламою? І безперервне мигтіння перед очима та лопотіння (метелика - крилами, а реклами – нав'язливими гаслами) теж. Але передовсім, на думку засновників регіональної спеціалізованої виставки «Реклама. Херсон. 99» – облдержадміністрації, обласних організацій Спілки рекламістів та Спілки журналістів України, на метелика і рекламу мимоволі звертаєш увагу, вони яскраві і оригінальні, завжди у русі.
Тож талісманом виставки, присвяченої рекламі, став метелик. Тому-то і Фея Реклами, яка «пурхала» на відкритті (модель Ірина Івачова), завдяки художниці Оксані Грачовій скидалася на завеликого, як для комахи, проте вишуканого метелика.
А виставка, що 1-2 квітня працювала у херсонському кіноконцертному залі «Ювілейний», була схожа на рекламне королівство: в експозиції знайшлося місце для всіх напрямків реклами – від величезної щитової до реклами на сірникових коробочках. Найбільше відвідувачів збирало «Інтернет-кафе» фірми «Меркурі» та обласний авіаційно-технічний аероклуб, члени якого згодні рекламувати навіть у піднебессі.
А яка реклама, та й без струнких красунь? На рекламному перехресті дефілювали моделі чотирьох театрів мод: РПЦ «Імідж-клуб», «Зірки Ярославни» і «Тея» – з Херсона та авангардна група Сюзанни Куккінель із Цюрупинська. Сильні чоловічі плечі дівчатам підставили курсанти-моряки: разом вони зображали «живі фігури» на шаховій дошці перед «Ювілейним» (шахи – теж своєрідна реклама Херсона). Видовища на виставці забезпечила студія «Артефакт» та режисер Л.Ніколаєнко. А на хліб – рекламою –зароблятимуть самі учасники.
Значимість виставки «Реклама. Херсон. 99» та обласного семінару з реклами відзначив Кабінет Міністрів України, надіславши привітання. Херсонцям вдалося здивувати і голову Спілки рекламістів України В.Рудакова, адже виставка збирала те, що гідне уваги. А ще – представила перші підприємства та організації, які візьмуть участь у підбитті підсумків XX століття на всесвітній виставці в Ганновері. Це – ЗАТ «Красень», Херсонський морський коледж (входить у трійку найпрестижніших у світі), шахово-шашковий центр (дав людству трьох міжнародних гросмейстерів) та АТЗТ «Херсонська кондитерська фабрика».
Тож рекламний метелик недаремно у Херсоні крильцями «бяк-бяк» робив. Тепер важливо, щоб ніякі «бяки» не заважали підприємцям заробляти на рекламі самим і «ділитися» із місцевим бюджетом.