on-line с 20.02.06

Арт-блог

13.05.2015, 09:45

May

Random photo

Voting

???

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Calendar

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

News

01.08.2015, 13:17

Crazzzy Days

13.05.2015, 09:52

den-evropyi-v-hersone---2015

> Tourism, rest, entertainment > Business-incubator on development of green tourism > Сільський туризм – традиції гостинності, які приносять прибуток.

Сільський туризм – традиції гостинності, які приносять прибуток

10.04.2007

Чи пробували Ви коли не будь поєднати те, що на перший погляд, несумісне? Наприклад: Чи може душевна щирість та споконвічна традиція гостинності бути покладена в основу бізнесу? Або, як грошима виміряти рівень гостинності господині? На думку більшості людей такі поняття не можливо поєднати, а тим більше, виразити через гроші. Але це тільки на перший погляд.

Аналіз діяльності туристичного ринку свідчить про те, що саме технології гостинності в європейських країнах сьогодні приділяється найбільше уваги, у процесі підготовки персоналу, адже саме вона є основою прибутку.

Якими душевними поривами захопити туриста, як підготувати кімнати і щиро почастувати сільським хлібом-сіллю, як створити атмосферу цілковитої безпеки і вільного простору – саме цей розділ туристичної діяльності розглядали власники селянських господарств Чаплинського, Голопристанського та Каланчацького районів на семінарах організованих «Лігою ділових та професійних жінок» у партнерстві з управлінням культури та туризму Херсонської облдержадміністрації в межах програми «Бізнес-інкубатор сільського зеленого туризму».

Технологія гостинності у своїй основі не протистоїть загальнолюдським принципам щедрості та душевного ставлення до гостей, але створення спеціального туристичного мікро середовища, в якому туристу буде максимально комфортно, потребує ретельної підготовки за спеціальною методикою. Забезпечення роботи за принципом «тут і зараз», виключення ситуацій «на межі можливого», постійної готовності до ослаблення психологічної напруги, створення ситуацій «зцілення через враження», профілактики за принципом «не гасити пожежу, а попередити її» утворюють систему дій всіх членів сільської родини, із створення туристичної субкультури у замкненому просторі господарства, яке приймає туристів.

Спростити підготовку власників особистих селянських господарств дозволили методики співпраці у процесі семінару. Звичайні життєві приклади, покладені в основу практичних завдань семінару, створили ситуації занурення у спілкування господаря з туристами.

Серед важливих питань з проблематики спілкування з майбутніми туристами, були такі, як поведінка господаря під час першого частування, використання ароматних трав для «зцілення через враження» і можливі алергічні реакції у деяких гостей, гра на гарантійному і негарантійному бронюванні, страхування та безпека відпочинку, використання сувенірної продукції у якості приводу для спілкування та реклами господарства.

Використовуючи технологію тренінгу «опрацювання зустрічі гостей господарями» (м. Гола Пристань) дозволило вивести формулу: «Ворота – собака - посмішка на 32», використання консервованої продукції у якості сувеніра (с. Каланчак) перетворилось на процедуру забезпечення бронювання місць в господарстві на наступний рік, механічне прощання з гостями із врученням книги «про Асканію Нову» (с. Чаплинка) перетворилось на «душевне родинне прощання» з врученням подарунку «на пам'ять» із саморобних рецептурних збірок, оберегів, фото на пам'ять та автографів «найкращим гостям» (м. Херсон).

Учасники семінарів дійшли висновку, що за своїми функціями, підготовка та зустріч гостей не може бути банальною та механічною процедурою. А саме: забезпечення готового до прийому гостей кімнатного фонду, підтримка чистоти у ньому, підтримка функціонування систем електро-водопостачання, кондиціювання, облаштування території, забезпечення культури харчування, забезпечення тематичного інформативно-пізнавального, культурного, анімаційного простору, допоміжно-оперативна функція (у випадках екстрених ситуацій: необхідності медичного обслуговування, пожежної безпеки, порушень правопорядку тощо). До зустрічі причетні не тільки господиня і господар, а й інші мешканці садиби, в тому числі підлітки та діти. Кожному відведена певна функція, яка виконується згідно внутрішньої інструкції, але з творчим підходом та ентузіазмом.

Зацікавлення проблемою перевантаження відпочинку гостей значною увагою господарів, було піднято під час розгляду фази гостьового циклу, пов’язаної з безпосереднім контактом у господарстві. Для створення вірного відчуття того, наскільки увага господарів повинна бути нав’язлива на відпочинку, учасниками семінару опрацьовано такі образи, як «золота середина» та «золотий перетин» гостинності. Приділення туристу уваги вище визнаного загальнолюдського рівня («золота середина»), для створення культурного мікросередовища, комфортного для туриста, виявилось недостатнім. Отже, рівень уваги вище «золотої середини» але нижче максимального (щоб не досягти ефекту перевантаження увагою) сформулювали як «золотий перетин».

Таким чином, вивчення фаз гостьового циклу сільського туризму виявило важливі аспекти взаємодії господарів з потенційними клієнтами і дало змогу створити нове бачення гостинності як елементу власного бізнесу, побудованому на системному вмінні якісно працювати у туристичному ринку. Сьогодні, коли обговорюється новий проект закону про сільський зелений туризм та національні стандарти сільського туризму, вивчення аспектів технологічних особливостей взаємодії господаря з туристом дає можливості забезпечення якісного обслуговування у гостьовому циклі.


Експерт бізнес-інкубатору з розвитку зеленого туризму
Олег Кравець

 

Leave a reply

Enter the number you see to the right.
If you don't see the image with the number, change the browser settings and reload the page