Кіщенко Юлія Володимирівна
Кіщенко Юлія Володимирівна народилася 9 серпня 1961 року в місті Херсоні.
В 1978 р. закінчила Херсонську середню школу № 13 із золотою медаллю. В цьому ж році вступила до Вінницького державного педагогічного інституту, факультет іноземних мов, який закінчила з відзнакою в 1982 р. за спеціальністю "англійська мова". З серпня 1982 р. по жовтень 1988 р. працювала в Херсонській середній школі № 37: спочатку вчителем англійської мови, а згодом - організатором позашкільної та позакласної виховної роботи з дітьми.
З жовтня 1988 р. працює в Херсонському державному університеті. Обіймає посаду завідувача кафедри перекладознавства з вересня 2001 р.
У 1992 р. вступила до аспірантури при Херсонському державному педагогічному інституті за спеціальністю 13.00.01 - теорія і історія педагогіки, яку закінчила у 1995 р.
З 1998 по 2000 р.р. була пошукувачем лабораторії порівняльної професійної педагогіки Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України (м. Київ), де 25 жовтня 2000 р. захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. В квітні 2001 р. Вищою атестаційною комісією України присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук.
В лютому 2003 р. рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України Кіщенко Ю.В. присвоєно вчене звання доцента. Має 29 друкованих праць, серед яких: монографія «Формування професійної майстерності вчителя в системі педагогічної освіти Англії та Уельсу»;
2 навчально-методичних посібники: «Англійська мова: навчально-методичний посібник для контролю навичок та вмінь практичного володіння англійською мовою», «Посібник для студентів-заочників та екстернів з вивчення теоретичних і практичних курсів англійської мови»;
6 збірок методичних рекомендацій: «Методические указания к изучению темы «Сельское хозяйство» для студентов IV курса, изучающих английский язык как специальность», «Методические указания к изучению темы «Международное сотрудничество в области охраны окружающей среды, образования и культуры», «Методические рекомендации по стилистическому анализу художественного текста на английском языке для студентов филологического факультета», «Педагогическая практика как составная часть профессионально-педагогической подготовки учителя (на материалах вузов Англии и Уэльса)», «Методичні рекомендації та завдання з курсу «Практична фонетика англійської мови» для студентів факультету іноземної філології», «Методичні рекомендації та практичні завдання з шкільного курсу англійської мови та методики її викладання для студентів ІV курсу факультетів іноземних мов»;
20 наукових статей у провідних фахових виданнях: «Использование данных педагогики в развитии интенсивного обучения иностранным языкам», «Інтенсивні методи в системі підготовки вчителів іноземних мов», «К проблеме методов обучения в вузах Англии и Уэльса», «Тьюторські заняття – одна з організаційних форм навчання у вищій школі Великобританії», «Подготовка учителя в Англии и Уэльсе на современном этапе (90-е г. г. ХХ ст.)», «Организация педагогической практики в вузах Англии и Уєльса (в 80-е – 90-е г. г. ХХ ст.)», «Методи підготовки вчителів у Великобританії. Розвиток та становлення тьюторської системи», «Зміст педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Англії», «Критерії та основні складові професійної майстерності вчителя в сучасній англійській педагогіці», «Проблеми формування педагогічної майстерності вчителя в системі післядипломної освіти Англії та Уельсу», «Методи викладання і форми оцінювання у системі підвищення кваліфікації учителів Англії та Уельсу», «Сучасні технології навчання читання у загальноосвітній школі», «New approaches in learning texts at international colleges of Great Britain», «Підготовка вчителя з центром у школі» – нова модель англійської системи підготовки педагогічних кадрів», «Про викладання у змішаному навчальному середовищі в умовах сучасної загальноєвропейської школи», «Сучасні принципи навчання аудіювання», «Організація процесу спілкування на заняттях англійської мови», «Спільності та відмінності в підготовці вчителів у Великій Британії», «Организация и структура современного последипломного педагогического образования в Англии и Уэльсе», «Історико-соціальні передумови становлення сучасної системи професійної підготовки вчителів в Англії та Уельсі».
dan@ukrpost.ua - для зв'язку з Кищенко Ю.В.
Театральная студия "Sekret Society"
Галереї
З театрального життя |
герзон