on-line с 20.02.06

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Новини регіону

15.04.2024, 23:51

Серія картин еротичного жанру. У Херсоні художниця презентувала виставку "Гола правда"

  Херсонська художниця Оксана Оснач презентувала у місті виставку ...
13.04.2024, 11:07

Обстріляний, але живий: Херсонський театр привіз до Чернігова зворушливу виставу

Днями у Чернігові побував Херсонський академічний театр імені Миколи ...
13.04.2024, 11:04

У Херсонській громаді не закрили жодного закладу культури - МВА

  У Херсонській громаді не закрито жодного закладу культури ...
> Теми > Реклама > Матеріали рекламні > Наших знову нагородили

Наших знову нагородили

14.12.2006

30 листопада 2006 року в Палаці Мистецтв «Український Дім» відбулися заключні заходи II Національного фестивалю соціальної реклами. Такої за масштабами події в галузі соціальної реклами в Україні ще не було. Цього року на творчий конкурс було подано більше ніж 800 робіт по чотирьох номінаціях. В номінації "відеореклама" представляли свою продукцію наші земляки - ЦМІ "Тотем". Хоча "земляки" звучить тут не зовсім доречно. Справа в тому, що в наш час говорити про середньовічну відданість сюзерену і території немає сенсу, Кожний митець, як тапер, грає як може і представляє передусім себе, а не своє місто, область або край.

Наведені цифри демонструють популярність теми соціальної реклами. З іншого боку, в українському суспільстві вже є розуміння значення соціальної реклами як дієвого засобу формування суспільної думки, уявлень та переконань. З іншого боку, соціальна реклама в Україні ще не набула відповідного рівня, що дозволяв би в повній мірі використовувати її потенціал для вирішення нагальних соціальних проблем.

Приймаючи роботи без будь-яких творчих обмежень, організатори фестивалю ставили за мету побачити всю повноту тематичних, креативних та технічних рішень, які існують сьогодні в площині соціальної реклами.

І фестиваль соціальної реклами виконав своє головне завдання - дати серйозний поштовх у розвитку й застосуванні соціальної реклами. Тому цього року зусилля організаторів були спрямовані на виведення професійного рівня авторів та замовників соціальної реклами на новий якісний рівень, формування умов для розвитку саме відповідальної (в професійній, етичній, психологічній, естетичній площині) складової в системі розробки та розповсюдження соціальної реклами.

Соціальна реклама не конкурент бізнесової реклами. Навпаки, якщо мова йде про виробників алкогольної продукції, тютюнових виробів, соціальна реклама скоріше її ворог. Адже відстоюючи право споживача не вживати те, що він не вважає за потрібне, соціальна реклама заважає повністю маніпулювати свідомістю громадян. Тематично соціальна реклама може торкатися будь-яких сфер життя людини - від формування толерантного відношення до "проблемних" категорій населення до пропаганди активної демографічної поведінки.

"Тотем" спільно з Херсонським обласним центром соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді представив на конкурс рекламний ролик «Папа буває таким...», де відстоюються сімейні цінності (номінація "Сім'я - основа суспільства"). Головну роль в ролику зіграв всім відомий письменник, актор, ведучій радіопередач Олександр Суворов. Це була одна з останній робіт митця. В інших ролях знімалися дружина Олександра Томіла та їх діти -Сидор і Аглая. В ролику, який було зроблено у змішаній техніці (з елементами відео і анімації) мова йшла про те, що своїх рідних треба любити такими, якими вони є. Олександр (папа) з'являється у ролику у різних амплуа, перевтілюючись то у папу-бізнесмена з дипломатом, то у легковажного папу-підшофе з авоською з пляшками, то у папу з подарунками для всієї родини.

Ролик зайняв чесне третє місце у номінації, поступившись відомим рекламщикам Петру Дудникові і ВГО "Магнолія".

Нагородження дипломами фестивалю співпало з урочистим врученням урядових нагород Міністерства у справах сім'ї та молоді у Херсоні. Директор ЦМІ "Тотем" Олена Афанасьева була відзначена високою нагородою "За активну громадську діяльність", яку вручив Олені Дмитро Муценко - директор Херсонського обласного центра соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді.

Микола Гоманюк
Взгляд.- 2006.- 14 декабря

Напишіть свій коментар

Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.