on-line с 20.02.06

Арт-блог

03.11.2020, 10:46

Ноябрь-2020

Мне мил ноябрь - предшественник зимы, Хоть самодур и нравом переменчив, С дождём и снегом, властью ранней тьмы, При свете фонарей почти застенчив... Люблю туманы, хруст подстывших луж, Незрячесть к лицам, дом с горячим чаем Ноябрь суров и сентиментам чужд, Скуп на цвета... Но так порой отчаян! Вдруг впустит солнце. И оно, спеша, День рассветит, раскрасит, отогреет... Весна - и только. Вот тогда Душа Вся встрепенётся и ...зазеленеет Алла Мироненко

Случайное фото

Голосование

Что для вас служит основным источником информации по истории?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календарь событий

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Новости региона

13.05.2021, 14:36

Херсон готується вшанувати День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу

12.05.2021, 10:21

В Херсоні продовжується реєстрація на літературний фестиваль "Молода Еллада"

11.05.2021, 14:16

Арт-фестиваль «Міцелій 2.0» пройде в Херсоні

Все новости

29.11.2017 11:57

Стрічка Фролова

24 листопада 2017 року згідно плану роботи КУ «Обласний навчально-методичний центр культури і мистецтв» на базі Херсонського музичного училища  відбувся майстер-клас для викладачів по класу фортепіано за темою «Робота над крупною формою у класі фортепіано» викладачів – методистів вищої категорії Херсонського музичного училища Бурбас О.С. та Фролової Л.С.

Захід зібрав 170 викладачів з шкіл естетичного виховання  міста Херсона та Херсонської області. Для викладачів майстер-класу було проведено теоретичне заняття викладачем – методистом Бурбас О.С., щодо роботи над творами крупної форми як варіації, рондо, старовинна соната, сонатна форма.

Друга частина заходу складалась із практичного заняття, особливості інтерпретації клавірних творів віденських класиків на прикладах фортепіанних сонат Й.Гайдна та В.Моцарта. з викладачем-методистом Фроловою Л.С.

Майстер-класи  пройшли на високому професійному рівні, який сприяв обміну досвідом між фахівцями названого напрямку діяльності та стимулював викладачів на подальшу творчу роботу. 







Напишите свой комментарий

Введите число, которое Вы видите справа
Если Вам не видно изображения с числом - измените настройки браузера так, чтобы отображались картинки и перезагрузите страницу.