on-line с 20.02.06
 

Арт-блог

06.09.2018, 13:50

Вересень-2018

Знову Вересень приїхав На вечірньому коні І поставив зорі-віхи У небесній вишині. Іскор висипав немало На курний Чумацький шлях, Щоб до ранку не блукала Осінь в зоряних полях. Р.Росіцький

Випадкове фото

Голосування

Що для вас є основним джерелом інформації з історії?

Система Orphus

Start visitors - 21.03.2009
free counters



Календар подій

    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Новини регіону

22.03.2024, 13:15

Книга історій "Плач Херсонщини". Художниця створила ілюстрації використовуючи старослов'янські символи

  Художниця з Херсона Валерія Гуран працювала в Естонії та ...
20.03.2024, 23:16

Сквер на проспекті Незалежності в Херсоні назвали на честь Джона Говарда

  У Херсоні завершилось громадське голосування щодо перейменування ...
20.03.2024, 22:51

Присвятила 50 років свого життя театру. Історія Заслуженої артистки України з Херсона Олександри Тарновської

Заслужена артистка України Олександра Тарновська присвятила 50 років ...
> Карта сайту > Информация > Чистий подих

"Довге життя автомобільної системи кондиціонування" або "зачем нужен очиститель кондиционера для авто?"

Ми перерахуємо кілька простих правил, які допоможуть уникнути великих проблем.

Найпростіше і найголовніше - чистота. Порахуйте, скільки разів за рік ви миєте свій автомобіль? А як часто ви промиваєте радіатори? Мало хто приділяє цьому найважливішому моменту увагу. А даремно. Дорожній бруд, скріплений тополиним пухом, може так забити радіатори вашого автомобіля, що вони абсолютно перестануть пропускати повітряний потік. Не полінуйтеся по весні взяти картонку, розстелити її перед машиною, встати на коліна і з ліхтариком заглянути в повітрозабірні отвори бампера. Досить імовірно, що ви будете здивовані. Не чекайте спеки, усувайте проблему.

Нерідко буває так, що бруду зовні ніби не видно, але насправді він у вигляді стіни з пуху і пилу є між радіатором кондиціонера і радіатором охолодження двигуна. Виявити такий бруд можна за непрямими ознаками. Кондиціонер працює якось не так. Коли ви їдете по трасі - холодить прекрасно. Але варто встати в пробці, кондиціонер не холодить.

Далеко не на всіх машинах радіатори можна промити без розбирання, деколи вони так закриті, що і розгледіти їх ледве вдається. Щоб підібратися до брудних радіаторів, часто доводиться знімати бампер і вентилятори. Якщо ви не хочете займатися цією брудною роботою самостійно - зверніться до майстерні.

Нерідко відмовляє додатковий вентилятор кондиціонера. Це теж порушує відвід тепла від радіаторів. Небезпека бруду і неробочих вентиляторів в тому, що в системі сильно підвищується робочий тиск. Це веде до передчасної поломки компресора кондиціонера. Загальне правило таке: якщо ви відчуваєте, що в пробці кондиціонер гірше холодить - упевніться в чистоті радіаторів, в правильній роботі вентиляторів, або не відкладаючи їдьте до фахівців. До усунення проблеми кондиціонером краще не користуватися.

Обов'язково постійно користуйтеся очисником кондиціонера, шоб забезпечити довгу роботу приладу, а собі - чисте повітря!

Наступна часта причина проблем з кондиціонером в автомобілі - витоку холодоагенту. Хоча б іноді оглядайте трубки, шланги, радіатор і компресор кондиціонера. Якщо ви побачите на них масляні підтікання або запітніння, це тривожний симптом, який свідчить, швидше за все, про витік фреону.

Якщо кондиціонер у вас вийшов з ладу в кінці літа або восени - не відкладайте ремонт до наступної весни, так як у кондиціонера, що довго не працював, кількість болячок збільшується.

Не слухайте всякі дурниці про те, що кондиціонер треба "перезаправити" або "замінити фреон". Вас просто хочуть обдурити. Перша ознака, що з кондиціонером щось не так - він погано холодить. Якщо кондиціонер у вашому автомобілі добре холодить на всіх режимах - нічого "​​перезаправлять" не треба.

2 рази на рік міняйте салонний фільтр, якщо він у вас є. Якщо фільтра немає - раз на 5 років бажано помити випарник кондиціонера.

Не забувайте про систематичне використання очистителя кондиционера та насолоджуйтеся комфортом!