Гра - ідеальний посередник
Гра як ідеальний практичний посередник виховує і навчає не тільки в ранньому віці, а й сприяє розвитку та засвоєнню цікавого матеріалу в шкільному віці, якщо педагоги підходять до цього процесу творчо. Нагоду переконатися в цьому мали учасники педагогічної ради, що відбулася в Херсонському державному будинку художньої творчості за участі освітян Білозерського районного центру творчості дітей та юнацтва і Голопристанського районного будинку юнацької та дитячої творчості.
На практиці розглядалися та жваво обговорювалися методи роботи з вихованцями, аби кожне з занять було цікавим та пізнавальним, адже діти відвідують позашкільні заклади за власним бажанням заради розвитку своїх здібностей. І для цього методисти, керівники гуртків повинні заглиблюватися в світ дитини через ігрові форми, ділитися з нею своїми знаннями і вміннями. Вдало розкрила ігрові технології у процесі викладання предметів художньо-естетичного циклу викладач театральних дисциплін Таврійського ліцею мистецтв Ірина Богданова, котра акцентувала, що якою є дитина у грі, такою вона буде й особистістю у майбутньому.
Тож важливо на ранніх стадіях навчання запалювати в кожному учневі інтерес до навчання, звичку зосереджуватися, самостійно думати, розвивати увагу. Захопившись грою, діти не помічають, як до активної діяльності залучаються навіть найпасивніші гуртківці. Викладачі у вигляді імпровізованих ігрових форм самі пробували поставити себе на місце дітей і побачити завдання їхніми очима. Обмін практичним досвідом довів, що і білозерцям, і голопристанцям є чим здивувати своїх колег, адже тут працюють педагоги, котрі з великою любов'ю ставляться до дітей, яким відкривають чарівний світ творчості.
Олена Нечипуренко
“Новий день”.- №16 (4906).- 15.04.2010.- стр.8